FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Danmark-Norge (1st half)

• 01
    Milano3
    den 5 september 2011 17:10

Årets viktigste fotballkamp skal snart spilles. Jeg tør ikke begi meg i diskusjon med danskene om hvem som vinner denne kampen, men tror på en målfattig affære. Mye på spill for begge lag, Danmark bør vinne om de ikke skal være avhengig av en seier i Portugal for å ha fortsatt EM-håp, Norge klarer seg med ett poeng (dog ikke 0-0 her hvis det ender uavgjort i Danmark-Portugal) for å sikre play-off. Jeg tror vi går mot et tett og målfattig oppgjør.

Har sett på lagenes prestasjoner til pause i "toppkamper" i de to siste kvalikene:

Norge toppkamper:
    Norge-Portugal 1-0
    Norge-Danmark 0-1
    Portugal-Norge 0-0
    ---
    Skottland-Norge 0-0
    Norge-Nederland 0-0
    Makedonia-Norge 0-0
    Nederland-Norge 1-0
    Norge-Skottland 2-0
    Norge-Makedonia 2-0

Totalt 4*0 mål, 3*1, 2*2. Borte: 3-1-0

Danmarks toppkamper:
    Portual-Danmark 2-0
    Norge-Danmark 0-1
    ---
    Ungarn-Danmark 0-0
    Portugal-Danmark 1-0
    Sverige-Danmark 0-1
    Danmark-Portugal 1-0
    Danmark-Sverige 0-0
    Danmark-Ungarn 0-1
    Totalt 2*0 mål, 5*1, 1*2. Hjemme: 1-2-0

Mye som peker på to lag som liker å spille forsiktig fra start, og gjerne går i garderoben med maks ett mål.

Kun tre ganger på disse 17 kampene har det blitt scoret over 1,5 mål i første omgang, og to av disse har vært i norske hjemmekamper mot antatt noe svakere motstand.

Vanskelig å sette prosenter, men føler meg overbevist om at det er fin verdi i 1,7 som tilbys flere steder. Skal jeg driste meg ut på en vurdering, blir det i nærheten av 40-36-24 for 0-1-2+ mål. Lykke til med spill, måtte det beste laget vinne:)

• Svara
    • 02
      Milano3
      den 5 september 2011 17:11

Glem det jeg skrev om 0-0 og u i Danmark-Portugal, det er selvfølgelig kun seier som er godt nok for danskene hvis de vil slå oss hvis vi ikke snubler mot Kypros. Det var uansett ikke det spillet var bygget på.

• Svara
    • 03
      jjensen
      den 6 september 2011 00:14

Hvor finder du dette bet hos Bet365?

• Svara
      • 04
        Milano3
        den 6 september 2011 11:38

Ser dessverre ut som spillet er fjernet nå, litt rart, siden de fortsatt tilbyr over1,0 til 2,2. Gamebookers har 2,7 på ingen mål i første omgang, det skal også være fint:)

• Svara