FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dagens kampe i landspokalturneringen

• 01
    FrederikLarsen
    den 9 augusti 2011 12:16

Hej.

Hvad siger i til kampene i aften? Jeg spiller selv Randers -1.5 og Viby.

/FrederikLarsen

• Svara
  • 02
    HP
    den 9 augusti 2011 12:39

Jeg har kigget på Lolland Falster-Næstved.

L.F. sluttede foråret sindsyg stærkt, og vandt første kamp i efteråret 3-0.

Næstveds trup imponerer mig ikke, og L.F. bør have en lille fordel af, at Næstved endnu ikke har spillet en betydende kamp.

Jeg finder værdi i retning af LF, og 1X fås flere steder til omkring 1,85.

Jeg har fogæves ledt efter trupnyt mv, så den - ellers vigtige del - kan jeg ikke rigtig bidrage med.

• Svara
  • 03
    Baba Musa
    den 9 augusti 2011 12:52

Næstved har lige sl¨ået LFA med 5-0 i en træningskamp. Ved dog ikke hvordan de stillede op i den.

• Svara
  • 04
    HP
    den 9 augusti 2011 13:42

Okay - det lyder godt nok giftigt. Må tilstå, at jeg ikke var nået så langt i min research, at den oplysning var kommet til mit vidende.

Tak for info.

• Svara