FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Dagens Spil regnskab?

• 01
    DickHansen
    den 8 februari 2010 16:21

Har nu ledt ofte, og har fundet frem til den konklusion at der ikke er noget regnskab for dagens spil? Ville de ikke være en rigtig god ide at et sådan var offentligt, så man kunne vurdere den generelle kvalitet?
    På søstersiden spelunivers.com er der jo fx en særdeles flot regnskab.

• Svara
  • 02
    admin
    den 8 februari 2010 17:03

Hej DickHansen

Vi har fået spørgsmålet mange gange her i forum, og specielt i disse uger er det meget nærliggende at stille det, for formen på Dagens Spil er mere brandvarm end nogensinde.

Vi lavede nogle forbedringer i teamet bag servicen i slutningen af efteråret, og de har virkelig båret frugt. Derfor er du hver dag sikret et høj-kvalitetsspil, hvortil der er gjort et grundigt forarbejde og skrevet en god analyse.

Svaret på dit spørgsmål er dog det samme, som vi altid har skrevet: Dagens Spil er en service til alle, som hver formiddag gerne vil have et seriøst input til, hvilken kamp som vi ser som det mest oplagte spil-objekt på den pågældende dag. Der er ikke noget mål om at lave hverken 10 eller 15% plus på servicen, da det ikke altid er lige nemt at finde et værdi-spil alle årets 365 dage. Men som alle vist kan se, så er det til tider ganske givtigt at sætte en skilling på de fundne spil, og forhåbentlig er de fleste tilfredse med den imponerende stime, som folkene bag præsterer i øjeblikket.

• Svara
  • 03
    KingFed
    den 8 februari 2010 19:26

Må indrømme jeg kan blive lidt irriteret over nogle af de formuleringer fra hr. admin:

"mere brandvarme end nogensinde"

"høj-kvalitetsspil" - Bevis det dog med seriøse stats.

"Der er ikke noget mål om at lave hverken 10 eller 15% plus på servicen" - Men formålet må da være at levere overskud ?

Seriøse stats tak. Analyserne virker tit rigtig gode i øvrigt, men kan desværre ikke følge når bundlinjen ikke kan ses.

Hilsner
    KF

• Svara
  • 04
    Aaes89
    den 9 februari 2010 03:04

"Men formålet må da være at levere overskud ?" - formålet er som admin siger, at give folket "DAGENS SPIL".

Men kan ikke helt forstår, hvad det er der irriterer dig? Det er en gratis service som SpilXperten tilbyder, du kan selv gå ind og se statistikken for, hvor mange kampe der er ramt og hvilke der ikke er - hvorfor skulle man lave et regnskab på en service, som udelukkende er en gratis ydelse som man kan bruge eller lade være med.

SpilXperten lover jo ingen steder at "Dagens Spil" giver overskud, så derfor har de da heller ikke brug for at begrunde det (selvom jeg er ret sikker på at HVIS der blev lavet et regnskab, ville overskuddet være ganske pænt).

Hvis du vil have seriøse stats, så kunne du jo måske selv tage at gøre arbejdet?

• Svara
  • 05
    KingFed
    den 9 februari 2010 03:39

"hvorfor skulle man lave et regnskab på en service, som udelukkende er en gratis ydelse som man kan bruge eller lade være med." - tja nogen af os ville måske vide om det var et lønsomt projekt - altså fordi den er gratis behøver servicen vel ikke at være ringe -så derfor.

Altså - jeg forstår godt, at SX ikke vil levere et regnskab på DS: det er vel netop fordi de ikke kan garantere et overskud på den lange bane, men i stedet vil komme med en "service" til brugerne, så de klikker ind dagligt og ser DS. Men er det så smart med en "service", som (måske)ikke kan levere overskud ?

I øvrigt skriver du: "selvom jeg er ret sikker på at HVIS der blev lavet et regnskab"...kan fortælle sidste gang en bruger - Skovlund mener jeg han hed - undersøgte dette var der underskud på DS og i øvrigt også SpilXpressen, hvis jeg husker korrekt. Men alt den usikkerhed kan vi aflive, hvis SX bare smider stats ind - jeg er sikker på det ikke er ret svært - og vil hermed igen igen opfordre til det.

Hilsen
    KF

• Svara