FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Cypern - Danmark

• 01
    Original
    den 5 oktober 2011 19:47

Det er et lidt satset spil da værdien er meget lille.

Danmark har haft det svært på udebane når det kommer til landsholdet. Man har nemlig kun vundet 2 udekampe siden 2009. Agger som er danmarks styrmand mangler for landsholdet, og det gør værdien mindre, omend det er regnet med.

Jeg forventer et Cypern hold som vil stå utrolig defensivt og vil stå meget kompakt nede foran eget mål. De har egentlig ikke det store at spille for mens Danmark modsat har, dette taler for spillet.

Cypern gør det faktisk godt på europæisk plan. Selvom man ikke hører meget om den i medierne mm. så ligger de nummer 20 på verdensranglisten. Det skyldes de gode hjemlige klubber som gør det godt europæisk. Landsholdet består dog mest af hjemlige spillere.

Jeg forventer Danmark presser Danmark fra starten.

• Svara
    • 02
      Leandinho
      den 6 oktober 2011 10:00

"Danmark har haft det svært på udebane når det kommer til landsholdet. Man har nemlig kun vundet 2 udekampe siden 2009"

Ahr, synes nu du gør "udebanekomplekset" lidt større, end det reelt er. Siden 1-0 sejren over Sverige tibage i juni 09, som jeg regner med du går ud fra, har Danmark spillet ni udebanekampe - fem af den venskabskampe, som alle ugens dage aldrig har været en indikator for, om man er et godt eller et skidt udehold, simpelthen fordi kampenes sportslige betydning ruineres af alle de udskiftninger og taktiske oplæg, som forsøges.

Tager man DKs udebanestatistik i Kval-regi ser den faktisk pæn ud siden 2006 med 7-4-3 for 14 kampe, hvor nederlagene er kommet til Spanien, Portugal og Nordirland. De to første kampe kan vel godt betegnes som gratiskampe, mens Nordirland-nederlaget til gengæld var en eklatant fiasko.

Selve kampen har jeg ikke den store holdning til - tror ikke jeg ved noget, som bookierne ikke har bidt mærke i.

• Svara
    • 03
      Parise Specials
      den 5 oktober 2011 19:47

Godt set.

Der fangede du godt nok William Hill på dybt vand. Håber ikke William Hill læser de info i analysen, da disse er så skarpe at de nemt kan vælte markedet, hvis de når ud til de store medier :)

• Svara
      • 04
        KingFed
        den 6 oktober 2011 01:16

God sarkasme og hån der var smarte hockey-mand...

@Original
        Der kan snildt findes værdi i et såkaldt "rent marked"-kommer an på hvilke øjne der ser og tolker....måske ville jeg have boret lidt mere DKs motivation for at promovere den her...0,04 ift. til Asien pt. kan jeg se, så prisen er da i det mindste på rette vej...

• Svara
      • 05
        Original
        den 6 oktober 2011 11:32

Forstår ikke lige dit indlæg PS? Var det endnu et useriøst et mod mig?

• Svara