FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Cordoba - Espanyol

• 01
    Titanium
    den 5 januari 2012 09:13

Modsat hvad mange siger om denne kamp, så synes jeg ikke at over 2,5 er så usansynligt endda.

Begge hold har spillet 6/10 kampe over 2,5 mål og udeholdet har et snit på 2,5 (Espanyol) og hjemmeholdet 2,0 (Cordoba) mål pr. kamp. Det er ikke specielt imponerende men fordi oddset ligger så højt så synes jeg, at der er rigtig fin værdi i over 2,5 mål.
    Cordoba ligger nr. 7 i den næstbedste række og Espanyol ligger nr 8 i den bedste.

Kampen spilles i pokalturneringen hvor der ofte falder mange mål.

Har desværre ikke kunne finde noget om skader, karentæner mv.

Odds 2,29 host betfair er rigtig flot. Jeg giver tippet 50% chance for at gå hjem og der er derfor en værdi på 115%.

Held og lykke

• Svara
    • 02
      Tytteboevs
      den 5 januari 2012 09:13

Forstår ikke helt hvordan du kommer frem til så lavt et odds? Det ligger pt på 2,44 før komm, hvilket giver 2,38 efter komm. Det er handlet lavest til 2,38 før komm, hvilket svarer til 2,31 efter. Men kun godt at det kan fåes højere.

GL
      T

• Svara
    • 03
      Titanium
      den 5 januari 2012 13:56

Odds x 0,95 hos betfair, er det ikke sådan man regner det ud? 2,41x0,95= 2,29.

• Svara
      • 04
        MartinVP
        den 5 januari 2012 14:24

Nej, det er ikke korrekt. Du skal gøre følgende:

(odds - 1) * (1 - kommission) + 1

Dvs. hvis odds er 2,41 så er netto-oddset:
        (2,41 - 1) * (1 - 0,05) + 1 = 2,34

• Svara
      • 05
        Titanium
        den 5 januari 2012 16:28