FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Constanta-Hamborg

• 01
    rasmuseklund
    den 6 oktober 2011 19:13

Hamborg har haft et yderst travlt program på det seneste med 4-5 kampe på ca 10 dage. Det bør sætte kunne mærkes på kræfterne i truppen. Truppen er i forvejen hårdt spændt for med skader, særligt i bagkæden, hvor man mangler Carlen, Kraus, Lijeewski og senest er stregen,Vori, ligeledes blevet skadet. Man har derfor ikke så meget at skifte ud med,hvilket alt andet end lige må betyde, at Hamborg, oftere end man måske gerne ville, slår bolden i jorden og går bolden frem i stedet for at satse 100 % på anden bølgen.

Hamborg har ligeledes en tendens til at score færre mål ude sammenlignet med hjemme.
    Forsvaret er blevet bedre på det seneste, hvilket givetvis har været et fokusområde for holdets nye træner og jeg forventer ikke at Constanta vil score over 25 mål, hvis Hamborg tager sig sammen. Det rumænske mesterhold var ikke prangende i sidste sæsons champions league, hvor deres angrebsspil var meget kedeligt. Har ingen info på deres holdkort i år, men lur mig om ikke det ligner sidste sæsons.

Jeg forventer en kamp, hvor Hamborg vil fokusere på forsvaret og holde hjemmeholdet fra faldet, løbe kontra når chancen byder sig og ellers bygge spillet stille og roligt op, hvor man vil være tilfredse med en 3-6 måls sejr uden at overanstrenge sig mere end højs nødvendigt.

Faremomentet er selvsagt at Hamborg kommer for hurtigt foran, rumænerne falder sammen og der bliver byttet for mange mål i det meste af anden halvleg. Men synes nu der er mere der taler for det modsatte.

.

• Svara
  • 02
    Original
    den 6 oktober 2011 19:13

Hej Rasmus,

Glæder mig til at følge dig, har fulgt dig.

Mvh

• Svara
  • 03
    rasmuseklund
    den 6 oktober 2011 20:53

hejsa.

Jeg vil gøre mit bedste.

Det så ellers fint ud, men det blev byttet alt for vildt de sidste 5-8 min. Desværre rammer man ik hver gang.

• Svara
  • 04
    Original
    den 6 oktober 2011 23:19

Ork ja, sådan kan det gå :)

Held og lykke

• Svara