FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Colberg/Røpke - Bue/Kjærsfeldt

• 01
    Higuain
    den 6 februari 2012 20:03

Gentofte parret er gjort til for stor favorit her. Hidtil har stortalentet Frederik Colberg gjort det fremragende med den vanlige makker Helle Nielsen og taget mange flotte skalpe for Gentofte. Nu er rutinerede Helle Nielsen byttet ud med Marie Røpke, hvilket jeg ser som sen svækkelse. Helle er bedre end Marie i mix og har langt mere rutine.

Mats og Line har ligeledes imponeret stort sæsonen igennem og vundet 3 ud af sine seneste 4 ligaopgør. Kun med nederlag til den nykårede DM vinder Anders Rasmussen, men bl.a. med sejr over finalisten Delbo, samt Frederik Colberg/Helle Nielsen.

Her vandt men sikkert 3. sæt og jeg er tæt på 50/50 i dette opgør, da jeg ikke ser udskiftningen af Helle med Røpke som nogen forstærkning. Det bliver efter alt at dømme en tæt kamp og 2,60 er rigtig fint betalt.

Gentofte har dog fordel af hjemmebanen. Samtidig har Line Kjærsfeldt muligvis træthed i kroppen efter at have spillet semifinale i single og finale i double til weekendens DM.

• Svara
    • 02
      Nunkerne
      den 6 februari 2012 20:03

Hvor kan jeg se en livescore? :)

• Svara
    • 03
      Higuain
      den 6 februari 2012 20:32

http://www.bmanager.dk/livescore/

Bue/Kjærsfeldt vandt 21-10 16-21 21-10.

• Svara
      • 04
        Nunkerne
        den 6 februari 2012 20:38

I så fald takker jeg mange gange for tippet! :) Godt ramt!

• Svara