FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Cincinnati Bengals - Indianapolis Colts

• 01
    Terasso
    den 16 oktober 2011 01:26

Kort analyse;

Men jeg synes i forvejen et spread på 7 her er i overkanten og at ladbrokes så giver odds 2,10 giver ikke meget mening i min verden.

Jeg havde egentlig tænkt mig et spil på Colts ML. Men når man får odds 2,10 på at Colts holder kampen indenfor et TD så bliver jeg altså nødt til at slå til.

Det er langt over resten af markedet og må blive reguleret før eller siden.

Colts var stort foran mod Chiefs, Painter-Garcon har vist god kemi og generelt har Colts en del spillere der må være ramt på stoltheden. Nu møder de et Bengals hold som har overrasket positivt, men som dog også har mødt lette modstandere. Nuvel Benson (med en karantæne hængende over hovedet), Dalton, AJ Green har vist flotte takter. Men jeg ser nu Colts forsvar have det betydeligt lettere med at dæmme op for Green end de havde med Bowe. Bengals var meget tæt på at tabe til Jacksonville og havde generelt svært ved at flytte bolden. To gange i den kamp konverterer de en 4. down og ret lang hvor de efterfølgende scorer. Skidt af Jags.

Bengals var inden sæsonen udset til at være et af de aller dårligste hold. Nu får de handicap 7 mod Colts som har været et af de mest toneangivende hold de seneste mange år. De mangler Manning og uden at spille har han vel bare sat en tyk streg under hvor god han egentlig er. Det er dog på tide at Colts redder lidt af æren, for der er altså stadig dygtige spillere på rosteren.

Jeg kommer med lidt mere kampinfo senere på ugen, men jeg regner altså ikke med at denne linje og til dette odds ikke får lov at stå ugen ud.

Pengene tilbage hvis Bengals vinder med præcis et TD.

Det er generøst af Ladbrokes og odds 2,1 får 5 units

• Svara
  • 02
    Terasso
    den 16 oktober 2011 01:26

Running back Joseph Addai, venstre tackle Anthony Costanzo og defensive tackle Drake Nevis var ikke med flyet til Cincinnati i dag. Addai er mest iøjnefaldende her og med tanke på at Rey Maualuga er ude kunne Addai have haft fin mulighed for at få en ok kamp. Nu er det ansvar overladt til Delone Carter og 1. runde valget fra 2009 Donald Brown. Det er vigtigt at Colts får lidt mere gang i løbeangrebet. Den offensive linje har dog været svag og det sammenlignet med at Bengals har tilladt under 90 rush yards per kamp gør det til et hårdt matchup. Men med Rey Maualuga ude bør Bengals være svækket på den front. Bengals har generelt vist flot forsvarsspil og fører faktisk i alle stats(både forsvar og angreb).

Vil dog stadig mene Bengals har haft et noget lettere og faktisk ikke er stødt ind i en klassemodstander endnu(og nej - jeg køber stadig ikke Bills som en klassemodstander, i hvert ikke på udebane).

Det ændrer dog stadig ikke at Bengals har det bedste matchup her. Oddset og spreaded er dog også tilsvarende højt.

Bengals' hjemmebane har været pinlig indtil videre i denne sæson så arbejdsforholdene bør ikke blive særligt svære for Painter & Co.

Bengals sejr sidste uge så efterfølgende overbevisende ud på papiret, det var den dog slet ikke. De havde store problemer med et meget svagt Jaguars hold og kun Jaguars' elendighed på flere positioner (bl.a. en forfærdelig punter præstation) gjorde at Bengals vandt den kamp.

Statsmæssigt ser Bengals stærke ud, de er muligvis også et ok hold. Men man må ej forglemme at mange inden sæsonen havde det som et af de hold der ville klare sig allerdårligst. De har gjort det fint, men har også vist en del svaghedstegn undervejs. Sammenholdt med en generel overvurdering af Bengals synes jeg også markedet har overreageret en del på Colts' 0-5 start. De har i perioder været meget dårlige, men har også vist fine takter undervejs. De var meget tæt på sejr i de sidste to kampe, det kan jeg ikke se at de ikke også kunne komme i denne kamp mod et hold jeg ikke anser som nævneværdigt bedre.

Til trods for de tre skadesnyheder oddset dog her til aften nedadgående på Colts. Unibet holder dog fast i 3,65 ML og et par bookies har stadig +7 til en 50/50 vurdering.

Any given Sunday er chancerne bestemt til stede for at Colts overrasker.

Held og lykke!

• Svara
  • 03
    Terasso
    den 16 oktober 2011 02:52

Når jeg skriver at Bengals fører i alle stats mener jeg selvfølgelig i det direkte marchup med Colts...

• Svara