FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Christian Kist - Ted Hankey

• 01
    TheSituation
    den 14 januari 2012 15:44

Christian Kist har turneringens højeste snit og har spillet eminent, imens Ted Hankey ligeledes har imponeret.

Denne match bliver et spørgsmål om, hvorvidt Ted Hankey kan modsvare Kist' højere scoringsevne og marginale bedre lukning.

Kist er gået fra at være pæn outsider til at være en af favoritterne til at gå hele vejen, hvilket udelukkende er sket på baggrund af hans flotte resultater hidtil i turneringen.

Kist stabile evne til at producere høje socrer vil nedbryde Hankey, og en Ted Hankey i modgang er som en fugl uden vinger. Med det mener jeg at han bliver frustreret og tit misser afgørende pile i modgang.

1,5 i sæt i Kist farvør belønnes med 2,00 hos Ladbrokes og Unibet, hvilket er godkendt i min bog. Værdi til 3 units.

• Svara
  • 02
    Fog
    den 14 januari 2012 15:44

Er der nogen der har livestream link til kampen?

Den er i øvrigt igang, så starttidspunktet herinde passer ikke.

• Svara
  • 03
    TheSituation
    den 14 januari 2012 15:51

Nej, det er pga. at jeg benytter Chrome lige nu og der er vidst en times forskel fra andre browsere :-)

Her er et link: http://www.lshunter.tv/index.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=77876&tid=234851&channel=0&tmpl=component&layout=popup&Itemid=327

• Svara
  • 04
    Fog
    den 14 januari 2012 15:54

Mange tak. Lad os håbe, at Kist snart kommer igang med sine 180s.

• Svara
  • 05
    TheSituation
    den 14 januari 2012 16:03

Selv tak :-)
    Ja, han er igang nu, det er Hankey desværre også , 4-3 i Hankeys farvør lige nu.
    Lang kamo endnu..

EDIT: 4-4 :-)

• Svara
  • 06
    WoodmanWoody
    den 14 januari 2012 16:05

En Fornøjelse med disse Dart spil Thesituation! Havde aldrig troet jeg skulle spille på dart men der kan bare se :)

Ser jo fornuftigt ud ind til videre :)

WW.

• Svara
  • 07
    TheSituation
    den 14 januari 2012 16:17

Hankey var heldig i sidste sæt og har momentum lige nu.
    Men Kist er stabil og ser ud til at holde niveau.

Edit: Meget flot 129 checkout af Kist i sidste leg.

• Svara
  • 08
    TheSituation
    den 14 januari 2012 16:25

Kist misser en 67 checkout og Hankey snupper desværre sættet. 3-2 til Hankey

• Svara
  • 09
    TheSituation
    den 14 januari 2012 17:36

Kist vinder 6-5 på et meget flot comeback go begge spil tabes.
    Sidst i kampen så vi en Hankey der ikke kunne håndtere modgang, desværre for sent for spillet.
    NU skal O'Shea rette op på den skidte start på semifinalerne.

• Svara
  • 10
    cbll
    den 14 januari 2012 18:14

Jeg skal da love for, at der er gang i publikum til det dart dér.. hold da op.

• Svara