FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Chicago Bulls - Boston Celtics

• 01
    Spas
    den 13 januari 2012 12:06

Note: Ved ikke om jeg har sat tidspunktet forkert, eller om jeg skal skrive den amerikanske tid på i stedet? Svar gerne i kommentarer!

Boston Celtics tager i nat imod Chicago Bulls, hvilket jeg personligt ser som en topkamp. Bulls er lige pt. 10-2, mens Celtics er startet lidt dårligere ud, og er 4-5. Celtics kommer samtidig ind til kampen med 2 nederlag i streg, hvilket klart også giver selvtillidsfordelen til Bulls.

Chicago kommer ind til kampen med kun 1 nederlag ud af de seneste 10 kampe, og må siges at spille ganske overbevisende for tiden. Tidligere MVP D. Rose tager teten på toppen og har i snit 20+ PPG. Sammen med folk som Deng, Boozer osv., så har de som sagt, et ganske stabilt hold, både offensivt og defensivt.

Celtics har jeg personligt altid haft et godt øje til. Pierce, Rondo, Garnett, Allen osv. giver dem mulighed for at placere profiler på stort set alle pladser, og selvom resultaterne ikke viser det, så ser man ofte momenter af rigtig flot spil i deres kampe.

Stadigvæk siger min mavefornemmelse dog, at selvom kampen spilles i Boston, hvilket selvfølgelig giver Celtics hjemmebanefordelen (og i dette tilfælde favoritværdigheden), så skal D. Rose nok få styret de røde tyre fra Chicago til endnu en sejr. Det bliver uden tvivl en tæt kamp, men i sidste ende er det jo de små marginaler der giver udfaldet, og de er, i mit hoved, med Bulls.

Jeg giver Chicago Bulls lige omkring 50% chance for at slå Boston Celtics, og ligger derfor 3 units på denne kamp.

God kamp!

• Svara
    • 02
      Spas
      den 13 januari 2012 12:06

Oddset er nu faldet til 2,06 - der må være nogle der er enige!

• Svara
      • 03
        Larsen
        den 13 januari 2012 12:23

Du har sat tidspunktet helt korrekt, når du har brugt dansk og ikke amerikansk tid. :o)

• Svara
    • 04
      bigdipper
      den 13 januari 2012 12:33

Derrick Rose sad ud mod Wizards med en turf toe og det er uklart om han spiller i aften.

• Svara
      • 05
        cbll
        den 13 januari 2012 12:37

Ser heller ikke værdi i den, når man tænker på uvisheden om Rose.

• Svara
      • 06
        Spas
        den 13 januari 2012 13:32

Jeg hørte at han var tilbage igen i aften, men skulle han være ude, så tror jeg nu godt at John Lucas III kan holde den på toppen. Han gjorde det da ganske udemærket mod Wizards!

• Svara
      • 07
        TearDrop
        den 13 januari 2012 14:09

Jeg så et billede af Derrick Rose, rende rundt med en "walking boot", så det er måske lidt seriøst. Men mon ikke at han spiller, når det er mod Celtics.
        John Lucas vs. Rondo - bliver nok lige en for stor mundfuld.

• Svara
      • 08
        Spas
        den 13 januari 2012 15:07

http://chicago.sbnation.com/chicago-bulls/2012/1/12/2701996/derrick-rose-injury-update-chicago-bulls-turf-toe-sprained-toe

Håber han kommer tilbage i aften!

Og ja, Rondo bliver muligvis en stor mundfuld, men synes stadig han spillede overraskende godt mod Wiz!

Anyway, kan ikke hive tippet tilbage, så jeg håber bare på det bedste ;)

God weekend!

• Svara