FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Chelsea - Liverpool

• 01
    christianbc
    den 14 november 2011 11:34

Ligger spillet ud i god tid, da jeg har en fornemmelse af at den kan blive slashed gevaldigt!

Stamford Bridge danner rammen om braget mellem Chelsea og Liverpool i Barclays Premier League!

Chelsea har været en smule svingende på det sidste, hvor man senest "kun" vandt 0-1 ude over Blackburn og inden det tabte man med de vanvittige cifre 3-5 hjemme til Arsenal.

Men når det er sagt, så bør Chelsea ikke give 1,85 mod et middelmådigt hold som Liverpool.

Forventet startopstilling:
    Cech
    Cole - Terry - Alex - Ivanovic
    Lampard - Mikel - Ramires
    Malouda - Torres/Sturridge - Mata

Er meget i tvivl om Torres starter ude igen i denne kamp, håber på at Vilas Boas bringer ham i spil fra start af, da han skal være sulten for at vise sin gamle klub at han er ved at være tilbage!

Liverpool kommer med en mildest talt elendig statistik til kampen her.

Liverpool - Swansea 0-0
    West Brom - Liverpool 0-2
    Liverpool - Norwich 1-0
    Liverpool - Man Utd 1-1

De Røde har vist flere gange i år at de langt fra er tilbage i storhedstiden.
    Angrebsspillet, som ellers havde fine tendenser i starten af sæsonen, er igen elendigt.
    Holdet laver for få mål og Suarez virker opgivende hver eneste gang det ikke går hans vej.
    Carrol fortsætter med at være urimelig uskarp, 300 millioner manden mangler i den grad at vise sit værd for Daglish!

Den defensive del af spillet fungere til gengæld rigtig flot for Liverpool, de lukker ikke synderlig mange mål ind, og de virker rigtig godt organiseret.

Forventet startopstilling:
    Reina
    Johnson - Skrtel - Agger - Sanchez
    Henderson/Kuyt - Lucas/Gerrard - Adam - Downing
    Carrol/Bellamy - Suarez

Liverpools vigtigste mand, Steven Gerrard er fortsat en smule tvivlsom i startopstillingen. Men man må forvente at han vil spille denne kamp trods smerter!

Chelsea på Stamford Bridge bør stort set spilles hver eneste gang man kan få dem til 1,85!

• Svara
    • 02
      Odds-Z
      den 14 november 2011 11:34

Jeg har lige et par ting til spillet.

1)
      Liverpool mod Norwich blev 1-1.

2)
      Nu, hvor du taget statistik for Liverpool's sidste 4 kampe med, synes jeg også, at det er værd at tage et kig på Chelsea's 4 sidste kampe, som heller ikke er prangende.
      Chelsea-Everton 3-1
      Queens Park Rangers-Chelsea 1-0
      Chelsea-Arsenal 3-5
      Blackburn-Chelsea 0-1

3)
      Selvom Liverpool's generelle spil ikke altid er godt, så præsterer de for det meste godt mod de bedste hold i Premier League.

4)
      Også lige en sidste ting. Liverpool's venstreback bliver ikke kaldt Sanchez, selvom det er hans efternavn. Han bliver kaldt José Enrique, bare så det ikke forvirrer nogen. Det forvirrede nemlig mig i starten :-)

Mvh
      Odds-Z

• Svara
      • 03
        christianbc
        den 14 november 2011 14:12

Tastefejl med Norwich! Min fejl.

Men fint du har en anden holdning til kampen. Syntes du skal spille Liverpool hvis du tror på dem, du kan nok finde et godt odds :)

Men har set de sidste 4 kampe fra hvert hold, og faktum er at Liverpool spiller uden hjerte, uden vilje! Det er gennemgående for deres sidste mange kampe. De offensive spillere ligner ikke et holdkammerater - på nogen måde.

Jeg tror på Chelsea, men at du ser den anderledes giver jo bare mig et bedre odds på Chelsea :)

• Svara
      • 04
        Odds-Z
        den 14 november 2011 14:32

Jeg har ikke skrevet, at jeg tror Liverpool vinder. Jeg synes bare, at din CV er en smule for høj.
        De ting jeg skrev, synes jeg bare burde være en del af din analyse.

Jeg er dog lidt uenig i, at Liverpool spiller uden hjerte og vilje. Især i kampene mod Manchester United og Norwich havde de fortjent sejren. De blev ved med at presse på til det sidste i begge kampe. Jeg er enig i, at Swansea-kampen var en smule halvhjertet, men chancerne til sejr, var der stadig.

Mvh
        Odds-Z

• Svara
    • 05
      kringo
      den 16 november 2011 10:35

Det skal ikke tages som et angreb på dit odds eller lign.
      Har lagt mærke til du tager tingene meget personligt der bliver skrevet herinde, så jeg vil prøve blot at give en lille reminder til spillet:
      Chelsea ligger nummer 1 i deres CHL gruppe med 8 point, efterfulgt af Bayer Leverkusen med 6 point.
      Netop Bayer Leverkusen og Chelsea møder hinanden næste onsdag d. 23. november på Leverkusens grønsvær.
      Synes det er en meget nævnværdig information for dette spil :-)

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 16 november 2011 10:40

Det er bestemt ikke meningen :)

Du har ret i de har en vigtig CHL kamp ugen efter, det er vi enige om.
        Syntes bare ikke at det bør have betydning, eftersom at 3 point i denne kamp er alt afgørende.

Et nederlag vil gøre at Liverpool kommer op på 22, samme som Chelsea.
        Arsenal sejr vil sende dem op på det samme antal point.

De resterende tophold har kampe de skal vinde, på nær Newcastle som rammer ind i City.

En trup som Chelseas skal kunne sætte sig 110% op til denne kamp!

• Svara