FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Charlotte Bobcats - Detroit Pistons

• 01
    TearDrop
    den 13 januari 2012 17:37

NBA

CV: 62%

Jeg synes at denne linje er sat lige lovlig lavt.

Tanken bag linjen stammer nok lidt fra tidligere sæsoner, hvor begge hold havde nogle stærke defensive ideologier.
    Dog er seks af de seneste otte opgør i Charlotte gået over linjen.

Pistons er stadig et hold der tager få FGA (field goal attemps), og favoriserer halfcourt-sets.

Det har da også gjort dem til et af NBAs færrest scorende hold, eller det er en af grundene - man kan vel ikke tage fra dem at de nok heller ikke helt har materialet.

I den anden ende er de dog ikke så solide som tidligere sæsoner, da de tillader 10. flest pts/kamp i NBA (95,5).

Det har betydet at 7/11 af deres kampe er gået over linjen.

Charlotte Bobcats har siden Larry Brown gået lidt væk fra deres langsomme og defensive spillestil.
    Den nye træner, Paul Silas, vil have at hans spillere løber konstant, og det har også medført at Bobcats tager flest FGA/kamp (85,6) i NBA.

Det har dog ikke medført en høj produktion for dem selv, men modsat har modstanderne lukreret på det.
    Bobcats tillader flest pts/kamp i NBA (103).

Bobcats har også i 9/11 kampe haft kampe der er gået over denne spinkle linje på 176,5 pts.

Pistons fik Rodney Stuckey tilbage i går, og det er postivt i forbindelse med dette spil, da det giver Pistons lidt flere våben offensivt.

Boncats har, af betydningsfulde spillere til bettet, Corey Maggette ude, men det har han været i de seneste fem kampe.

• Svara
    • 02
      kenned172
      den 13 januari 2012 23:25

Er denne stadig spilbar på 180,5 efter din mening?

Mvh Kennet.

• Svara
    • 03
      mose.
      den 13 januari 2012 17:37

Hej TearDrop.

Hvad mener du om et spil på Pacers -5,5 i nat mod Raptors?

Synes linjen er lidt for lav, når man tænker på de elendige resultater Raptors har haft på hjemmebane (senest imod Kings), og at det ikke er sikkert, at Bargnani spiller.

Mvh mose :)

• Svara
      • 04
        TearDrop
        den 13 januari 2012 19:03

Hej mose,
        jeg synes lige at du skal vente lidt med at slå til indtil at vi har fået besked om Andrea Bargnani. Hvis han er ude, så er det et godt spil.

• Svara
      • 05
        TearDrop
        den 13 januari 2012 19:11

Det hælder meget til at han er ude, og han var heller ikke til shoot-around i morges, så hvis du er frisk så satser du mens linjen holder.

• Svara
      • 06
        TearDrop
        den 13 januari 2012 19:25

http://www.redsarmy.com/home/2012/01/derrick-rose-will-play-tonight.html?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+RedsArmy+%28Red%27s+Army%3A+The+Voice+Of+Celtics+Fans%29

• Svara
      • 07
        mose.
        den 13 januari 2012 19:37

Jeg giver den et skud så :)

Hvor har du læst, at han ikke var med til shoot-around? Synes ikke jeg har kunnet finde noget info omkring det.

• Svara
      • 08
        TearDrop
        den 13 januari 2012 20:19

Det var han ikke. :)

• Svara
      • 09
        mose.
        den 13 januari 2012 21:23

Det er måske en hemmelighed? :D

• Svara
      • 10
        TearDrop
        den 13 januari 2012 21:30

Hehe, nej, jeg bruger twitter.

• Svara
      • 11
        mose.
        den 13 januari 2012 22:04

Haha okay, jeg kiggede også på bargnanis side, men der stod der ingenting. Er helt ny på twitter, så ved ikke rigtig hvordan det fungerer, skal man bare følge de diverse spillere for at læse disse nyhed?

• Svara
      • 12
        Rexz0r
        den 13 januari 2012 22:39

Med Twitter kan det være en god idé at følge lokale sportsjournalister / espn.
        De er ret hurtige til at give informationer.
        Det er min erfaring

• Svara
      • 13
        cbll
        den 13 januari 2012 23:28

Må også kaste mig i flæng med twitter. Lige oprettet - man skal vel med på moden(man er vel også noget efter..)

• Svara
      • 14
        TearDrop
        den 13 januari 2012 23:51

Twitter er som skabt til basketball nyheder før alt andet. Det kan godt tage langt tid inden man har samlet de rigtige personer.

• Svara
      • 15
        kenned172
        den 13 januari 2012 23:56

Er denne stadig spilbar på 180,5 efter din mening?

Mvh Kennet.

• Svara