FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Charleroi - Anadolu Efes

• 01
    Basse
    den 30 november 2011 18:39

Charleroi hentede en stærk sejr i Tyrkiet, men med Efes' kvaliteter i øjeblikket, så synes jeg at Efes skal være favoritter til at revanchere nederlaget. Der er kvalitetsforskel, Efes brager derudaf i den tyrkiske liga med 7-0 og Efes er tilmed ikke hæmmet af lockouten i NBA, hvorfor Ilyasova og Vujacic deltager i denne kamp. En kæmpe fordel for spillet.

Charleroi har bidt skeer med store klubber, deres seneste år i europæisk basketball har været fremragende. Efes skal dog være 6 point bedre, 1.88 er udmærket.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 30 november 2011 18:39

Jeg er på Spirou+7,5. De bliver ved med at undervurderes af bookmakere, selvom at de faktisk spiller lige op med alle holdene i deres gruppe. I deres seneste kamp mod Real var det en utrolig lige kamp indtil slutningen.
    Efes er ret mærket af Terrance Kinseys fravær. De savner ham i begge ender af banen, men mest offensivt.
    Jeg håber selvfølgelig at Efes vinder (med højst 7) :), men det bliver ikke en let kamp i Belgien.

• Svara