FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Champions League

• 01
    Charlie Bandana
    den 23 augusti 2011 00:02

Villareal tager hjemme imod OB i Champions League kvalifikationen, kampstart 20:45.

Vil lige starte med lidt statistik omkring Villarreals’ hjemme bane, ’El Madrigal’. 13-3-3 og en målscore på 33-14. Det fortæller noget om hvor gode de er på hjemmebane, så OB får det svært. Men mener godt statistikken kan ligges lidt til side når det er denne her kamp vi snakker om. Det er den største kamp for OB i nyere tid og det betyder alt for dem at komme videre mod Villareal og det er i disse situationer spillere kan hæve niveauet som man aldrig havde troet, men også fejle stort pga. presset.

Seneste kamp endte som de fleste nok ved 1-0 til OB i Odense, dog ikke ’’fortjent’’ sat op mod spil og chancer. Men OB viste at de ville det og pressede Villareal som de skulle og udnyttede spaniernes frustration.

For OB er det vigtigt de går ud og prøver at ’’spille med’’ og ikke bare stille sig ned og forsvare for det bliver rigtig svært at holde hjemmeholdet fra scoring alligevel. Det er starten af kampen der er vigtig for OB, for kan de første vise Villareal at det ikke bliver let at besejre dem, så kan de satse på Villarreal igen bliver frustrerede og deres spil ikke kommer til at flyde. Men kommer OB hurtigt under meget pres gælder det for dem om at holde hovederne kolde og kæmpe sig ind i kampen.

Bud på opstillinger:

OB – 4-2-3-1

Wessels – Ruud, Moller-Christensen, Reginiussen, Hoegh – Sorensen, Djemba-Djemba – Johansson, Andreasen, Kadrii – Utaka.

Villarreal – 4-2-2

Lopez – Mario, Gonzalo, Zapata, Catala – Cani, Bruno, Senna, Borja Valero – Nilmar, Rossi.

Som jeg ser det er OB undervurderet, selvfølgelig er Villarreal med god grund storfavoritter men synes der kan stilles flere scenarier hvor det kan gå galt for dem og OB kan skabe overraskelsen. Selvfølgelig er der også stor chance for det som forventes af mange af Villarreal sætter dem på plads, men jeg synes oddset på OB er en tand for højt så jeg giver det et skud. Min CV er følgende:

Villarreal – OB (OB +1,5 Asian)
    50 - 50

Så regnestykket bliver følgende odds 2,23 * gange 47 % chance for gevinst = BV på 104,81 og hermed 2 units.

• Svara
    • 02
      Charlie Bandana
      den 23 augusti 2011 00:02

Skal lige beklage jeg har skrevet min CV er 50 - 50 og nedenunder skriver jeg 47%, det skyldes at jeg ændrede cv efter at have læst mere omkring kampen, men ikke fik det rettet da jeg færdiggjorde teksten. Men det er 47% det er gældende!

• Svara
      • 03
        Bully
        den 23 augusti 2011 09:14

Er fuldstændig enig, og har ligeledes postet et bet på OB sejr til svimlende 15.2...

• Svara
      • 04
        Original
        den 23 augusti 2011 09:31

Jeg er bange for vi slet ikke får nogle hold med i gruppespillet. Jeg lurer en stor sejr til Villareal på 2,3-0. Jeg håber jeg tager fejl og ønsker jer lykke til jeres spil.

• Svara
    • 05
      Bosse30
      den 23 augusti 2011 14:00

Jeg er ikke fodboldkyndig nok til at kunne spotte værdi på sådan et spil her, men sad bare og funderede over, at hvis du spiller OB +1,5 så tror du vel også OB går samlet videre, ik? For det er jo kun en 1-0 sejr til Villareal, hvor det ikke direkte er tilfældet, hvis dit spil går hjem. Hvorfor spiller du så ikke ikke OB til at gå videre til 3,10 hos Bet-at-home i stedet for OB +1,5? Så stor chance skal 1-0 vel næppe ha'.

• Svara
      • 06
        Larsen
        den 23 augusti 2011 14:23

For dem med stor tro på dansk succes i aften er Pinnacle helt oppe i odds 16,55 for 2-tallet nu.

• Svara