FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Champions League 11/12 Sæsonspil

• 01
    christianbc
    den 9 december 2011 09:19

Dette års gruppespil er ved at være ved vejs ende, så det må være på tide at komme med et bud på vinderen af turneringen, jeg smider mine penge på Real Madrid.

Mourinhos tropper er i storform, de holder et helt ufattelig højt niveau, og ligner ikke et hold der vil se sig tilbage på noget tidspunkt.

Favoritterne til titlen, FC Barcelona, er i noget der må minde om et formdyk, jeg syntes ikke at de har de samme takter i deres spil længere, og jeg ser slet ikke forskellen på de to hold være så stor som oddset indikere.

De andre hold man skal høje øje med i turneringen er selvfølgelig Bayern München, Man Utd, Napoli og Chelsea.

Af de 4 hold ser jeg kun Bayern som en reel trussel for det yderst suveræne Real Madrid mandskab.

Real Madrids bredde i truppen finder du ikke mere sublim andre steder.
    Ronaldo, Kaka, Benzema, Higuain, Ötzil, Di Maria, Callejon, Alonso, Khedira, Granero, Sahin, Altintop og Coentrão de offensive navne til nærmest ingen ende tage, og hvis Real skal ryge ud inden finalen, så skal det være på grund af defensiven som ikke har den samme bredde, der er langt fra den franke U21 landsholdspiller Varane til rutinerede spiller som Pepe og Rams.

Kongeklubben har ikke vundet siden 99/00 og klubben hungre efter international succes. 4,33 syntes jeg er rimelig højt på, i mine øjne, favoritterne.

• Svara
  • 02
    christianbc
    den 9 december 2011 09:19

Nede i 3,5 på nuværende tidspunkt.

• Svara