FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Catania - Cagliari

• 01
    Drawman
    den 4 december 2011 09:51

Italien - Serie A

* Catania har overrasket positivt i denne sæson. De er længere væk fra bunden end de fleste havde forventet. Det er imidlertidigt tæt i midten og bunden og rækken har langt fra "sat" sig endnu. Og komme på tavlen betyder meget og Italien har man historisk set rigtig mange uafgjorte kampe mellem mandskaber der er spået en bundplacering, hvor begge kan bruge uafgjort til noget. Dette opgør passer meget godt ind i denne tese

* Dele af statistikken taler også for et kryds. Begge mandskaber har 5 af 13 uafgjort i denne sæson. Derer (desværre) også dele af statistikken der taler imod. Cagliari har kun 1 af 6 udekampe med pointdeling ligesom ingen af de seneste 7 kampe i Catania mellem de 2 er sluttet X

• Svara
  • 02
    Romero20
    den 4 december 2011 09:51

At Cagliari mangler 3 mand det nævner du ikke. At Cagliari har tabt de seneste fire kampe i træk på Sicilien mod Catania nævner du heller ikke, så nej denne kamp ligner ikke ligefrem et X langtfra vil jeg sige. At Catania har vundet hjemme over Napoli og Inter, samt spillet uafgjort mod Juventus nævner du heller ikke.

• Svara
  • 03
    Drawman
    den 4 december 2011 10:27

Tak for dit input. Mine spil baserer sig knap så meget på info, da jeg mener de i langt de fleste tilfælde vil være indregnet i bookmakernes odds. Jeg har under min profil skrevet lidt om mig selv og min strategi. Jeg finder X´er med værdi efter mine egne kriterier. Jeg har selv praktiseret dette over flere over med relativt stort plus. Jeg håber at kunne vise det her på spilxperten også.

• Svara
  • 04
    Romero20
    den 4 december 2011 11:02

Hvad er din chancevurdering på X så??

• Svara
  • 05
    Drawman
    den 4 december 2011 11:28

I omegn af 35%.

Jeg spiller fladt, og jeg har lavet min egen "screeningssystem" som jeg så prøver at skrive argumenter op for, der er selvfølgelig altid masser af argumenter for at en kamp ikke ender uafgjort. Jeg er bare overbevist om at mange X´er er "overpriced". Respekterer selvfølgelig din holdning, men jeg har haft fin succes med dette. En succes jeg nu prøver at fremvise her på spilxperten.

• Svara