FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Caroline Wozniacki - Kanepi

• 01
    Original
    den 6 oktober 2011 14:16

Jeg tager fat i challenger turneringen i Italien, nærmere Palermo hvor Caroline møder Kaia Kanepi. Caroline har nemlig en revanche til gode fra seneste opgør mellem disse. Ladbrokes har 1,83 og topper markedet. Gennemsnittet er på 1,72.

Argumenter:

1) Caroline Wozniacki er en bedre spiller end Kanepi.

2) Carolines styrke er på underlaget. Hun spiller klart bedst på underlaget.

3) Revanchen. Hun tabte senest til Kanepi, og jeg mener det bør være en Caroline som vil kæmpe for revanchen.

• Svara
    • 02
      Leandinho
      den 6 oktober 2011 14:16

Nu er kampen selvfølgelig i gang, hvilket gør min kritik lidt mindre værd, men prøv alligevel at se, om du kan bruge det fremadrettet:

1) Challenger-turnering er noget man opererer med i herre-tennis. Det er niveauet under ATP-tennis, en såkaldt 1.division, hvis man kan sige det sådan.

2) De spiller i Kina, ikke i Palermo.

3) At Caroline er en bedre spiller end Kanepi er vel ikke et argument i sig selv. I så fald havde du jo incitamentet for også at spille Caroline til 1,01. "Hun vinder fordi hun er bedre" er svært at få til at løbe rundt i betting.

4) Underlaget i Beijing er jo det samme som det var i Tokyo, nemlig hardcourt.

5) Revanche-lyst for Caroine. Jamen, hvad med Kanepi? Kunne man ikke argumentere for, at hun ved hvilke tangenter hun skal spille på, for at fremprovokere samme type fejl som senest hun slog Caroline?

Et konstruktivt råd er altid at tænke den anden vej. Altså: Hvad skulle jeg ha' for at spille Kanepi. For mig virker det som om, at du har stirret dig blind på følgende faktorer:

* Caroline er bedre
      * Caroline har revanche til gode

Det ved bookmakerne jo inderst inde godt, så fremadrettet kunne det måske være en ide at kigge på andre faktorer: Om Kanepi er specielt dårlig i "revanchekampe", hvor hun har vundet som underdog, eller andre ting, som er knap så "åbenlyse"

• Svara
      • 03
        KingFed
        den 6 oktober 2011 15:29

Matchup ift miljø måske...du bliver nødt til at stramme op for de skriv Original...

• Svara
    • 04
      Tippo
      den 7 oktober 2011 10:09

Challenger i Palermo??? wtf???

Hvordan kan du tage SÅ meget fejl?

• Svara