FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Carolina Hurricanes - Washington Capitals

• 01
    Balastik
    den 20 januari 2012 15:39

Washington Capitals spiller rigtig god hockey i øjeblikket, og jeg tror at de tager endnu 2 point ude mod Carolina Hurricanes.

Carolina Hurricanes er ikke ret gode i år. Man har næsten lige fået det unge supertalent Jeff Skinner tilbage på isen, men han har stadigvæk ikke rigtig fundet noget af det han havde inden sin skade.
    Man har faktisk spillet en del ganske fine kampe, men det glipper stort set altid. Enten på en fejl ellers så psykisk.^
    Det kører ikke specielt godt. Man har også haft det svært på hjemmebane i år, og har tabt alt for mange kampe.
    Man døjer faktisk stadig med en del skader.

Washington Capitals spiller rigtig god hockey i øjeblikket, og sidst viste man også at de nu kan have en mindre god kamp, mens stadig vinde. Det gjorde, da man slog Montreal Canadiens med 0-3.
    En kamp hvor Ovechkin også kom på måltavlen i powerplay, og han er jo som altid uhyggelig.
    Man er stadig uden Green og Backstrom, men det har de været i lang tid nu, og man gør det ganske fint uden.
    Også på målmandsposten ser man ud til at have styr på igen. Neuvirth var inde mod Canadiens, og lavede shutout. I dag ser det dog ud til at det bliver Thomas Vokoun igen. Han har også været stærk på det sidste.

Tror ikke 2,40 får lov at stå, og ser det som en ganske fint spil. Capitals er bedre end Hurricanes lige nu.

• Svara
  • 02
    Odense88
    den 20 januari 2012 15:39

Ser ingen værdi i spillet. Washington spillede miserabelt i sidste kamp og tabte 31-16 i skudstatistik, de fik dog resultatet på en fremragende keeperpræstation og et par mål der næppe var gået ind på Ward. Du nævner herudover at Carolina har haft det svært på hjemmebane i år, synes ikke at en formkurve på 5-2 i de sidste 7 hjemmekampe er så ringe endda.
    Sidst vil jeg lige nævne at de spillede 15. januar i Washington hvor capitals hev en spinkel 2-1 sejr hjem trods hjemmebanefordel og en skudstatistik på skræmmende 44-24 til Carolina. Jeg håber folk bomber Capitals på grund af den her analyse så jeg kan sætte min penge på Carolina.

• Svara
  • 03
    Odense88
    den 20 januari 2012 15:41

Du kan læse kampreferatet her
    http://www.nhl.com/ice/recap.htm?id=2011020659&navid=sb:recap

• Svara
  • 04
    Balastik
    den 20 januari 2012 17:26

Hej Odense88.

Tak for indlæg!

Som jeg også nævner i analysen, så viste Washington Capitals sidst det, som et tophold skal kunne, nemlig vinde når de har en knap så god kamp, og det gjorde de sidst mod Montreal.
    Carolina Hurricanes har spillet ganske fornuftig hockey flere gange, men man har alligevel tabt. Enten pågrund af nogle dumme fejl defensivt, ellers har man været lidt bange for at vinde.

Da de mødtes sidst, synes jeg egentlig også at Capitals viste at de var topholdet i kampen. Udover de 2 mål de fik, fik de også annulleret et mål (noget forkert i mine øjne) og havde vidst også et eller to forsøg på stolperne.

Cam Ward er en ganske udemærket goalie, men er mange gange blevet solgt af sine medspillere, og det må man ikke mod Ovechkin som han spiller lige nu.
    Jeg tror de får svært ved at styre ham, og det samme med Semin der ser ud til at have fundet noget af sit gamle niveau igen.
    Capitals skal ind og forsøge at spille lidt fysisk mod Hurricanes, for så får de det yderst svært. Og Hurricanes skal helst passe på med ikke at tage de store nærkampe ude i siderne.

Jeg synes at Capitals er bedre end Hurricanes i øjeblikket.

Men igen, tak for indlæg! Og god kamp :-)

• Svara