FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Cantu - Maccabi Tel Aviv (Player)

• 01
    cbll
    den 2 februari 2012 20:54

Schortsanitis på 156 kg har noget misvisene fået kælenavnet "Baby Shaq" - pardokset er dog, at han vejer 10kg mere end Shaq nogensinde gjorde - og hans force er meget tydelig. Får han bolden in the paint sker der to ting; Enten scorer han et nemt layup, eller også bliver han foulet og ryger til straffelinjen. Dette gør, at han til tider er en ustoppelig spiller, hvilket hans all-euroleague udtagelser over de senere år fint bekræfter.

Linjen ligger under hans snit. I gruppespillet i Euroleague snittede han 11.7 ppg - og jeg har svært ved at se hvorfor dette ikke skulle gentage sig, hvis ikke mere. Han har fået et begrænset antal minutter i de sidste to kampe imod Zalgiris og Barcelona, men med presset på israelerne skal han uden tvivl have op imod de 20 minutter i denne kamp. Han kommer dog aldrig til at holde til mere end dét - men jeg tror han bliver udnyttet maksimalt her. Imod både Zalgiris og Barcelona var monsteret her virkelig skarp for linjen - 4/5 i de kampe, og han har haft en opadgående tendens på det punkt. Bl.a. havde han en kanon kamp imod Milano tidligere på sæsonen: 28 pts blev det til, hvor han kastede 10/12 fra linjen. Big Sofo har været ude af form på det seneste - lidt overbelastningsskader, men meldingerne lyder på, at han er fit for fight(alt er relativt - manden vejer 156kg..). Forventer dog at vi kan se en Big Sofo tilbage i storform. Han fik 18 min imod Siroki i ABA; det førte ikke det store antal points af sig, da deres skytter stod godt, men bør i denne kamp.

Faremomentet er hans direkte opdækker, Denis Marconato. Veteranen har før lukket ned rent forsvarsmæssigt og står solidt. Alt i alt føler jeg dog at Maccabi Tel Aviv bliver nødt til at gå til Big Sofo her i kampen. Han er en clutch spiller og skal have en del bolde idag for at de kan sætte sig på kampen - specielt hvis deres 3 point skytter får det svært imod et relativt aggressivt italiensk hold.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 2 februari 2012 20:54

Sofo giver den gas fra start af med 2 gode layups. Han virker i god form.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 2 februari 2012 22:30

Manden scorer 8 ud af Maccabis første 12 pts og går fuldstændig i stå efter - vælter rundt i stedet for bare at trække fouls. Ganske enkelt uheld at denne ikke går hjem - han spillede uhørt ringe i 2. halveg, og med 1 min igen tvivler jeg på han får flere chancer.

• Svara
  • 04
    TheSituation
    den 2 februari 2012 22:34

Han greb ikke rigtigt chancerne, selvom han startede eventyrligt. Uheldigt må være ordet her. Langford røg heldigvis pænt over, selvom han brændte i lange perioder af 3. og 4. quarter ;)

• Svara
  • 05
    cbll
    den 2 februari 2012 22:37

Hvis Zalgiris smed spillet væk var jeg da ved at gå helt ned her..

Elendig kamp af Sofo, fuldstændig - han får jo 3-4 chancer in the paint hvor han vælger at lege bulldozer eller skvatte i sit eget sved. Ringeste halveg jeg har set fra ham længe.

• Svara