FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Canada - Davos

• 01
    Balastik
    den 28 december 2011 13:39

Se anden analyse.

• Svara
    • 02
      Rexz0r
      den 28 december 2011 13:39

Godt tip igen!!
      Mht til bookmaker syntes jeg ikke du skal bruge bwin, da rigtig mange af os er blevet lukket hos dem. :)

• Svara
    • 03
      cbll
      den 28 december 2011 13:49

Nok ikke smart at anbefale BWIN. De har lukket ned for danske kunder.

• Svara
      • 04
        Bosse30
        den 28 december 2011 14:03

Mig bekendt rykkes ens bwin-konto over til Partybets efter nytår, så hvis man kan spille hos bwin endnu, så får man stadigvæk sine penge, eller tager jeg fejl?

• Svara
      • 05
        cbll
        den 28 december 2011 14:05

Jeg har blot hørt om flere, der bare har fået lukket skidtet og smidt pengene(minus lidt avance..) til deres bankkonto. Derfor kan de ikke spille den. Betxpert har bl.a. og så smidt dem af deres anbefalede liste, mig bekendt.

• Svara
      • 06
        MartinVP
        den 28 december 2011 14:45

Jeg tror alle der både har (haft) en Bwin og en PartyBets konto har fået lukket deres Bwin. Dem der ikke har en PartyBets konto, har derimod ikke fået lukket kontoen hos Bwin (i de tilfælde jeg kender til).

• Svara
      • 07
        Bosse30
        den 28 december 2011 15:42

Er godt klar over, at betxpert har sløjfet den, men efter hvad jeg har læst, så har folk med lukket konto fået deres penge, men ingen tvivl om, at bwin har handlet ekstremt dårligt i den forbindelse. De loyalitets pts. der er optjent er til gengæld tabt.

Men så længe spilxperten ikke lukker for muligheden eller melder andet ud, så er det vel egentlig tilladt at anbefale den - eller hvad?

Jeg har også selv haft et spil ude hos dem i weekenden, men det giver nok sig selv nu når året lakker mod enden.

• Svara