FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Caesar sørger for penge på stranden!

• 01
    jank1
    den 19 augusti 2011 23:52

Store props til Caesar for fantastiske beachvolley-tips!

Fantastisk arbejde, håber det fortsætter.

Glæder mig til den kommende sæson, hvor NBA forhåbentlig finder en lock-out løsning og brugerne også kan forkæles med tips fra 'over there'. Jeg vil også gerne i gang igen nemlig :o)

Meget lækkert at se et toptunet ekspert- og brugerpanel på SpilXperten. Velskrevne analyser og mange tips gør utvivlsomt siden så meget pænere, og bliver enormt når håndboldsæsonen også begynder, så Mr. Hagen og Roman Empire kan forkæle lidt.

Bedste hilsner herfra.
    Ses vi d. 26 nov? :-)

jank1

• Svara
    • 02
      Roman Empire
      den 20 augusti 2011 10:06

Enig, jank1 - meget stærkt arbejde af Caesar. Bring some water - he is on fire!

Det ser rigtig godt ud over hele linjen, og jeg tror på en historisk god sæson for SpilXperten. Uden at forklejne nogen er der vist ikke nogen tvivl om, at SpilXpertens nuværende ekspertpanel er det klart stærkeste, der nogensinde er set nord for alperne :-)

• Svara
    • 03
      LaLeø
      den 20 augusti 2011 18:21

Thumbs up for Caesar - glimrende streak!

Ja, synes også der er dækket op til en rigtig god sæson. Jeg ser frem til spændende spil fra både håndbold, basketball, ishockey og fodboldeksperterne. Det er nogle meget stærke eksperter hele linjen over, og der skulle være et godt grundlag for at kunne skabe en skilling, eller to :-)

Og ja, vi ses d. 26 :-)

Mvh.
      LaLeø

• Svara