FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

CSKA Moskva - Zalgiris Kaunas

• 01
    TearDrop
    den 23 november 2011 18:35

Euroleague

Jeg forventer endnu en højtscorende kamp fra de to mandskaber.

I deres første kamp vandt CSKA i Litauen og jeg forventer også at de vinder på hjemmebane.

Den første kamp endte med en total på 161 pts, og det kunne den sagtens også gøre onsdag aften.

CSKA vil mangle deres bedste spiller, Andrei Kirilenko, og det synes jeg vil gå mere udover deres forsvar end offensiv.

De har utallige offensive våben, men de vil uden tvivl savne Kirilenkos blockshots, rebounds og steals.

Zalgiris er stadig i krise, men de besidder stadig rigtig meget kvalitet og det er vel spørgsmål om tid før det vender.

Zalgiris laver 77,2 pts/kamp, hvorimod CSKA er det tredje mest scorende med 85 pts/kamp.

CSKA har haft 3 af 5 kampe der er gået over linjen, og Zalgiris har haft 4 af 5 kampe der er gået over.

• Svara
  • 02
    onside
    den 23 november 2011 18:35

Av Av Av det sku godt set der her! I slutningen af 3. quarter er der scoret 132 point og linjen hedder nu 182.5.. Det fandme i orden :)!

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 23 november 2011 19:20

177 pts :D

• Svara