FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Buffalo Bills - Oakland Raiders (o/u)

• 01
    Bosse30
    den 16 september 2011 22:55

Vi er kun i week 2 og det statistiske grundlag er dermed stadigvæk begrænset.

Buffalo Bills

Bills overraskede meget i uge 1 ved at lammetæve Chiefs 41-7. De holdt Jamaal Charles på 56y, men det var på 10 carries, så stadigvæk et pænt snit for ham. Chiefs ødelagde det også for dem selv med 3 turnovers og en mindre godt spillende Cassel.

Defensivt var det meget overraskende, at Chiefs ikke fik mere ud af det mod Bills, men jeg tilskriver meget af den ære Chiefs dårlige præstation på offense. Sidste år var Bills defense blandt ligaens dårligste (det dårligste mod løbet), og jeg ser ikke så markante ændringer på holdet.

Offensivt gjorde Bills det fantastisk mod Chiefs, de får det næppe lige så let mod Raiders, men både deres pass og rush offense fungerede fint.

Oakland Raiders

I uge 1 vandt Raiders 23-20 mod Broncos. Her løb McFadden for 170y på kun 22 carries.

Raiders vil bruge McFadden igen og igen, da han er grundstenen i deres offense. QB Cambell undlod bare at dumme sig, hvilket var nok til at vinde.

Defensivt forårsagede Raiders 3 turnovers og gjorde det sådan set hæderligt. Men de viste ikke tegn på, at de skulle besidde et defense over middel i år.

Faremomenter

Starten af sæsonen er altid lidt uforudsigelig, hvilket er et minus for ethvert spil. McFadden blev sparret i slutningen af kampen mod Broncos pga. problemer med skulderen. Han står som probable lige nu, hvorfor det klart forventes at han starter, men det skal stadigvæk nævnes som et faremoment.

Konklusion

Et møde mellem 2 hold, der har mest succes på offensiven bør gå over denne linje. Begge hold har midlerne til at sætte en del pts. på tavlen mod hinanden. Jeg forventer, at Bills får mere end svært ved at stoppe Raiders' rush offense, og Raiders har ikke mere end et middelmådigt defense, hvilket Bills også bør kunne udnytte efter hvad man så i sidste uge.

• Svara
  • 02
    bigdipper
    den 16 september 2011 22:55

Jeg så kampen mellem Broncos og Raiders og det var bestemt ikke fordi Raiders imponerede offensivt mod en svag Broncos defensiv.
    Prøv at se på hvordan deres point blev scoret.

Touchdown (42 yard drive efter et punt blok)
    FG (4 yard drive efter en fumble recovery)
    FG (53 yard drive efter et missed 56 yard Bronco field goal)
    FG (63 yard field goal efter interception
    Touchdown (64 yard drive efter Bronco fumble, som mest af alt var et langt løb af McFadden.

Alle Raiders point kom efter Broncos fejl.
    Deres offensiv er stadigvæk håbløst endimensional.
    Jason Campbell er stadig en elendig quarterback.
    Deres offensive linie lavede et hav af penalties.

Jeg har faktisk intet positivt at sige om Raiders offensiv, ud over at de løb bolden fornuftigt mod ligaens ringeste løbeforsvar.
    Defensivt var de til gengæld rigtig gode. De formåede at lægge pres på Kyle Orton kun med deres defensive linie. Der både god penetration på kaste og løbespil og Orton havde nok også været mere i græsset, hvis ikke det var fordi hans offensive linie lavede en del holdings.

Jeg havde selv spillet over 41 point i den kamp og jeg var ikke uheldig med at vinde det væddemål.
    Jeg så ikke Chiefs - Bills, men jeg kan se at de fleste af Bills point ligeledes kom på tavlen takket være Chiefs fejl. Offensivt var de da heller ikke specielt imponerede sidste sæson og der er ikke sket de store udskiftninger på holdet.

Jeg synes selv at et spil på under 43 point er særdeles interessant.

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 16 september 2011 23:22

Det er helt fint du er uenig.

Jeg havde forventet få points i uge 1 pga. den dårlige optakt, men blev gjort til skamme. En af de store årsager hertil ser jeg at være fordi angrebene laver fejl som forventet, men de fejl koster points, hvilket du også selv påviser. At det er dårlige offenses kan du godt argumentere for, men jeg mener det er offenses, der ikke er gennemspillede. Turnovers har altid kostet points, det er ikke noget nyt. Det ser jeg også fine chancer for vil ske i denne kamp.

Jeg tvivler på, at Bills kan holde McFadden, der sandsynligvis vil få væsentlig flere carries end Charles gjorde.

Vi har så en cv, der ligger omkring 10% eller lidt mere endda fra hinanden. Du kan få under 43,5 til 1,91 hvis det er.

• Svara