FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Buffalo Bills - Denver Broncos (Special)

• 01
    cbll
    den 24 december 2011 08:16

Et spil bygget meget ud fra spekulationer - men Bet365 ligger ekstremt meget over andre bookies. Pinnacle, som må forventes at have godt styr på disse specials, har linjen på 49.5 yards - altså en forskel på 14 yards. Ganske meget, som jeg ser det.

På trods af spillet på Broncos forventer jeg at McGahee tager de fleste carries, og Tebow kører en mere pro-style. Han skal ikke tager så mange chancer her i kampen - og har generelt modnet sit spil over de sidste kampe.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 24 december 2011 08:16

Linjen hos Bet365 er sat højt - ingen tvivl om det, men jeg ser dog flere faremomenter her. For selvom Tebow har vist, at han godt kan kaste mere og mere, så har han stadigvæk fået 12 carries i hver af de seneste 2 kampe. Og Bears' linebackers er væsentlig hurtigere sidelæns end Bills', hvilket imo er grunden til at han kun lavede 49y mod dem. Mod Pats lavede han 93y i sidste uge. Bills run defense har været ikke-eksisterende de seneste uger, faktisk ligaens dårligste set over de seneste 5.
    McGahee får helt sikkert en del, men bøvler lidt med en mindre skade endnu, selvom han højst sandsynligt starter. Men hvis Broncos skal snitte det samme som Bills har tilladt i snit de seneste 5 kampe, så skal der også deles 160y ud over Broncos rushers - og Broncos løber sandsynligvis mere end de fleste.

Jeg kan sagtens se, at Broncos løber mere traditionelt, men med Tebows evner og i højere grad Bills manglende evner, så ser jeg værdi i over 49y hos Pinny og over 51,5y @ 1,83 hos Ladbrokes alligevel.

Men sådan som min sæson er gået, så er det meget fornuftigt bare at spille modsat mig - held og lykke.

• Svara