FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Buffalo Bills - Denver Broncos

• 01
    cbll
    den 24 december 2011 09:39

To hold, i modsatte retninger. Broncos har vundet 6 ud af de sidste 7 kampe, hvor Tim Tebow på mærkværdigvis har løftet offensiven opad. Værd at bemærke er dog, at han begynder at spille mere som en NFL QB, hellere end en college QB. Han kaster mere sikkert, og virker mere rolig - hvor han i starten var som et slags vilddyr i backfield.

Modsat Broncos har vi Bills. De startede sæsonen fint, men har i de syv sidste kampe ikke fået nogle sejre overhovedet, bl.a. med afklapsning af Jets, Cowboys, Dolphins og Chargers.

Naturligvis farligt at hoppe på Tebow-hypen, men jeg ser Broncos som solide favoritter her. Bills run defense er ikke specielt godt, og hvis Tebows opadgående kurve fortsætter, skal der meget til for at Broncos ikke er i kontrol her i kampen, clockwise.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 24 december 2011 09:39

Jeg er enig i, at Broncos skal være favorit, da de sandsynligvis kan styre klokken nogenlunde efter behag. Jeg har haft kig på en lidt anden variant, da Broncos kampe oftest er tætte.

Følgende er hentet hos Bet365 og Ladbrokes med samme:

Sejr til Broncos 1-6 pts: 4,50
    Sejr til Broncos 7-12 pts: 5,00

Virker som det mest sandsynlige og giver totalodds på 2,37 hvilket jeg synes er pænt.

Sejr til Bills 1-6 pts: 5,00

Vinder Bills, så bliver det sandsynligvis efter en tæt afslutning, så garderes Bronos 1-12 pts med Bills 1-6 giver det 1,61 i odds. Jeg hælder mest mod kun at nappe Broncos 1-12, men kan også godt forstå garderingen med Bills.

Hvad siger du, cbll?

• Svara
  • 03
    cbll
    den 24 december 2011 10:38

Helt enig i den første. Broncos spiller tætte, lavtscorende kampe, og jeg vil være overrasket hvis de går hen og vinder med mere end 12. Helt klart værdi i 2,37 - en skam jeg ikke selv fiskede den frem før.

Et spil på intervallet 1-6 på hver side kunne også friste - men næsten hellere spillet på Broncos 1-12.

• Svara
  • 04
    Bosse30
    den 24 december 2011 15:51

Ja. Du er ikke til hele pakken til 1,61?

Så skal den bærbare også snart gemmes på toilettet, så der i smug kan streames NFL i aften. Det er jo normalt, at man er derude i 1,5 time efter juleanden...

• Svara