FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Brose Baskets - CSKA Moscow

• 01
    TearDrop
    den 30 november 2011 17:06

Euroleague

CV:60%

CSKA kunne virkelig mærke Kirilenkos fravær i deres seneste EL-kamp, hvor de tillod hele 82 pts.

Det synes jeg er et godt billede på, hvor meget Kirilenko egentlig betyder i defensiven, og CSKA må nok undvære ham fremover pga. NBA situationen.

CSKA er ubesejrede, men det betyder ikke at de er uovervindelige. I Tyskland, er jeg ikke i tvivl om at de nok skal komme på arbejde. Brose har vundet 2 af deres 3 hjemmekampe.

Man slog bl.a. de forsvarende mestre fra Panathinaikos, hvor de producerede 79 pts mod dem.

5 af Broses 6 EL-kampe er gået over linjen, og mod et CSKA-hold uden Kirilenko, forudser jeg endnu en kamp i omegnen af de 160 pts.

4 af CSKAs 6 kampe er gået over linjen.

• Svara
  • 02
    Original
    den 30 november 2011 17:06

Over 154,5 1,94 scandic

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 30 november 2011 17:28

Pinny har over 152,5 til 1,91

• Svara