FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Brøndby IF - FC København

• 01
    Spas
    den 14 november 2011 13:55

For trejde gang i efteråret, tager Brøndby imod holdet fra hovedstaden. For blot et par år tilbage var disse opgør nogle af de mest tætte og berygtede kampe, og intensiteten har altid været sprudlende blandt både spillere og fangrupper.

Dette er vel også en af de markante grunde til, at bookmakerne giver disse kampe så høje odds gang på gang, selvom udfaldet ofte ender til Københavnernes fordel.

Hvis man tager et kig på de to seneste opgør, samt pladserne i tabellen, så er det nemt at se hvor favoritværdigheden ligger;

FCK - nr. 1 i Superligaen, 35 point.
    BIF - nr. 10 i Superligaen, 14 point.

Brøndby - FCK, 24/09; 1-2
    Brøndby - FCK 27/10; 0-3

Det er under en måned sidst at de to hold tørnede sammen på Brøndby Stadion, og selvom FCK kom til Vestegnen efter diverse nederlag, så kørte de alligevel hjemmeholdet over.

Tager man et kig på Brøndbys mandskab, så burde man tro at de på papiret godt kunne være nogenlunde med. Michael Krohn-Dehli og Rommedahl, der begge to udmærker sig gang på gang på landsholdet, en Mikkel Thygesen i storform, masser af unge talenter hos blandt andre Jens Stryger-Larsen, Mathias Gehrt osv.

Dog lader det til, at dette hold mangler de rutinerede angribere til at sætte basser ind i modstanderens netmasker, og når det så i tilfælde sker (oftest med hjælp fra tidligere nævnte midtbanespillere), så har holdet hverken rutinen eller køligheden til at hive resultatet, og de 3 point, hjem.

Endnu en gang må jeg også fremhæve FCK's profiler som Dame N'doye, Santin, Bolanos osv., der kan splitte stort set et hvert forsvar ad, og når det gælder Brøndby's svage og usikre forsvar, så er jeg sikker på de nok skal få bolden over stregen minimum en gang.

Så endnu en gang må jeg nok indse, selvom mit Brøndby-hjerte forbyder mig det, at FCK er langt stærkere i dette opgør, og det forbløffer mig at man finder et sejrsodds til 2,07.

FCK har minimum 55% chance for sejr, og jeg vælger derfor at satse lidt - 5 units på dette spil.

• Svara
    • 02
      Spas
      den 14 november 2011 15:19

Det er meget muligt at FCK ikke er i form, men det er Brøndby satme heller ikke.

Jeg var selv iklædt en blågul trøje til begge kampe, og forlod begge kampe med sorg, skuffelse og vrede i mit sind. Men ærligt talt, meget muligt du ikke ser nogle værdi i dette odds - fakta er dog, at FCK er stærkere end Brøndby lige pt.

Og mht. scandic så havde jeg ikke lige bemærket det - my bad.

• Svara
    • 03
      heffer
      den 14 november 2011 13:55

Kan såmænd godt være FCK kørte Brøndby over i sidste kamp, men det var en cup-match og i den forrige kamp havde Brøndby fortjent mindst 1 point (hvis ikke sejren).

FCK er slet ikke i samme gear som sidste år og mange af deres sejre i år har været snævre og i slut-minutterne af kampene. Derudover ved jeg ikke helt om FCK er ude af deres lille form-krise. De har godt nok slået både OB og Brøndby på det sidste, men alligevel har de altså kun 11 point i 9 kampe.

Jeg ser ingen værdi i dette odds. Og hvis du gerne vil spille FCK, så spil dem dog til 2,15 hos Scandic.

• Svara
      • 04
        Spas
        den 14 november 2011 15:26

Og 11 point i 9 kampe? De er stadig 9/2/2 i Superligaen, Europa League er ligegyldigt. :-)

• Svara