FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Brock Lesnar vs Alistair Overeem

• 01
    donkeydonk
    den 30 december 2011 17:34

Der mega kamp i bedste betydning i nat! To kæmper tørner sammen i UFC!

Lige nu er Overeem til 1.6 og Lesnar 2.20 på nordic..

Nogen spilforslag som kunne være attraktive - bring'em!

På forhånd tak!

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 30 december 2011 17:47

Hej donkeydonk.

Jeg spillede selv Lesnar @ 2,51 for noget tid siden, og som du selv kan se, så er oddset gået pænt meget ned. Battle of the Titans kan man godt kalde den fight. 2 giganter med minimal fedtprocent, men alligevel er de på 260 pund - gad godt se dem bestå en cykel-dopingtest. Overeem har uden tvivl fordelen stående, men kan han holde den stående?? Jeg tvivler, da Lesnar er ekstremt eksplosiv. Spillet på Lesnar er afhængig af, at han får Übereem ned, for han taber i den stående kamp. Overeem viste mod Werdum, at han kan undgå takedowns gennem hele kampen, men der er en verden til forskel på Lesnar og Werdums styrke, stil og takedowns. Får Lesnar Overeem ned, så har jeg svært ved at se, hvordan han kan overleve det. En meget lige fight i min bog, men jeg kan godt se hvorfor Overeem er favorit, han er trods alt så meget bedre stående.

Skal der spilles på én af fighterne, så kan man på nuværende tidspunkt lige så godt vælge en afslutning før tid.

5dimes ude med 1,741 på Overeem før tid og 2,44 på Lesnar før tid. Og de giver 1,91 på KO til Overeem og 2,75 på KO til Lesnar. Meget interessante spil, hvor der hurtigt findes værdi afhængig af hvordan man læser evnerne. Noget tid siden begge fightere har kæmpet, hvilket gør det meget svært. Overeem er desuden temmelig psykisk påvirkelig, hvilket er et klart minus for ham. Med det mener jeg, at han ofte lader sig påvirke af udefrakommende omstændigheder. Om der er noget, der påvirker ham nu, ved jeg desværre ikke.

• Svara
  • 03
    donkeydonk
    den 30 december 2011 18:02

Fremragende indlæg, jeg takker! Skal klart overvejes..

Ikke desto mindre bliver det uanset en vild kamp! Håber du får fornøjelsen af at se den :-)

• Svara
  • 04
    Bosse30
    den 30 december 2011 18:53

Selv tak, dejligt at kunne snakke lidt MMA her på siden. Ja det bliver med garanti ikke samme fesne oplevelse som at se Overeem mod Werdum - kæft jeg var skuffet over begge fightere. Jeg får nok ikke set den live i nat, da jeg nok bliver nødt til at prioritere min søvn set i forhold til hvilken dag det er i morgen. Men måske jeg får set den i løbet af i morgen, det satser jeg på.

Held og lykke med hvad du beslutter dig for, og skriv gerne her hvad du ender op med. Også hvis du har opdaget et godt spil på de andre fights.

• Svara