FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Boston Celtics - New Jersey Nets

• 01
    jank1
    den 4 januari 2012 17:34

Nets har været en joke i denne sæson. Fraværet af Brook Lopez har vist sig katastrofalt. Dog er det hold man sender til Boston intet mindre end et af de ringeste hold, jeg nogensinde har set.

Man har Mehmet Okur, som er nogenlunde - men er tæt på at være færdig grundet hans alder. Og ellers bare et væld af rollespillere.

Celtics er kommet tilbage på sporet efter at have været gået 0-3 til at starte med. Man er 3-3 nu, og kan tage et moralsk spadestik og komme over .500-grænsen igen. Truppen er intakt og bredden lige så.

Jeg forventer et Celtics-hold, der tager den på rutinen. Schedulet er hårdt, og spillerne skal spares. Omvendt kan jeg på ingen mulig måde se hvordan Nets skulle komme, bare i nærheden af denne kamp og Celtics bør, qua deres gode defense og langt bedre holdmateriale snuppe den her med en kæmpe sejr.

Det ville komme bag på mig, hvis Nets scorede +80 pts.

• Svara
    • 02
      jank1
      den 4 januari 2012 17:34

Det gik så stærkt at jeg glemte at tilføje at Deron Williams og Kris Humphries også er ude. :-)

• Svara
    • 03
      Caesar
      den 4 januari 2012 20:56

Enig her - er selv ude i noget 1 half spil. Boston økonomisere meget med kræfterne og synes det er sjældent, de vinder kæmpestort uanset modstandere.

• Svara
      • 04
        Bosse30
        den 4 januari 2012 23:33

Noget nyt siden det store oddsmovement den "forkerte" vej?

• Svara
      • 05
        TearDrop
        den 5 januari 2012 01:01

Startende SG, Ray Allen, vil ikke spille. Det betyder ikke det helt store mod Nets.

• Svara
      • 06
        Bosse30
        den 5 januari 2012 01:30

Ok. Tak for svaret. Spreadet er nede på -12 nu. Er du også enig i værdien her TearDrop?

• Svara