FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Boston Bruins - Montreal Canadiens

• 01
    Balastik
    den 19 december 2011 21:42

Det er to klubber der står vidt forskelligt lige pt.
    Boston Bruins har vundet deres sidste 18 af 21 kampe, og har næsten været ustoppelige. De har fået deres profiler op i tempo igen, og man har fået den store Zdeno Chara tilbage på isen.
    Jeg synes at tingene ser rigtig positive ud for Boston Bruins lige i øjeblikket.
    Deres offensiv er pivfarlig med Milan Lucic, David Krejci, Brad Marchand og man kunne blive ved.

Hjemme i TD Garden har de spillet rigtig godt. Man har spillet meget aggressivt, og man har lagt et tungt pres på modstanderen. Specielt i deres zone, og det har også givet et par lette, men gode mål til Boston Bruins.

Montreal Canadiens har fået en rigtig dårlig start på sæsonen. Man har skuffet pointmæssigt, og det har også resulteret i en trænerfyring lige inden hjemmekampen mod New Jersey Devils i lørdags. Her tabte man med 3-5, og derfor ikke nogen specielt god start.
    Man har ikke leveret godt nok, men man har de også døjet med nogle skader en gang i mellem, og man har da også stadig et par spillere ude.

Jeg ser Boston Bruins være et lille niveau bedre end Montreal Canadiens lige nu. Boston spiller fuld af selvtillid, og så har det stort set været ligegyldigt om de har spillet med Rask eller Thomas i målet, begge har leveret på et højt niveau.
    Montreal har det rigtig svært, og jeg tror også at de får store problemer i Boston i nat.

• Svara
  • 02
    Balastik
    den 19 december 2011 21:42

Milan Lucic har desværre fået karantæne i denne kamp for et ulovligt hit i mod Philadelphia Flyers. Det er selvfølgelig et slags for Bruins offensiv, men jeg mener absolut stadig at de har en ganske fin chance for at slå Montreal Canadiens.

• Svara
  • 03
    Parise
    den 19 december 2011 22:59

Det hit var ikke ulovligt. Det er kun Ryan Miller og Shanahan som mente det. Latterligt at han får karantæne for et hit, hvor både Lucic og Rinaldo er enige om at det var et fair hit.

• Svara