FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bolton - Man Utd

• 01
    christianbc
    den 9 september 2011 23:14

Begge hold er hårdt ramt af skader, og det ligner at offensiven er det der er tættest på at være intakt!

Man Utd er forsat uden: Wellbeck, Valencia, Vidic og Rafael, mens jeg stadig har min tvivl om det er Ferdinand eller Jones der for lov at spille fra start.

De Gea har på trods af bedring ikke været flyvende, mildest talt, og er selv ude at udtale at kritikken er helt okay.

Offensiven for Uniteds ser derimod rigtig lovende ud, Hernandez er efterhånden 100% efter sin hjernerystelse og Rooney laver mål igen.
    Så gør det knapt så meget at stortalentet Wellbeck er skadet.

Bolton er uden: Gardner, Ricketts, Alonso, Lee og Mears.

Klasnic er kommet godt igang for Bolton, og har lavet 3 mål i de første 3 kampe og hans altid farlige angrebsmakker Davies er på trods af blot et enkelt mål i de første 3 kampe, stadig godt spillende.

Jeg finder god værdi i det relative lave over odds, specielt fordi at det er to keepere der samlet har 5 drops på samvittigheden i 3 kampe, men også på grund af forskellen på offensiven kontra defensiven!

1,67 virker godt betalt!

• Svara
  • 02
    christianbc

Kampen spilles selvfølgelig klokken 16:00.

• Svara
  • 03
    christianbc

18:30.

• Svara