FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bofors - Borås

• 01
    Titanium
    den 27 december 2011 12:33

I dag forsøger vi med et ishockeyspil.

Bofors tager imod Borås i en kamp hvor det er top imod bund. Bofors har i denne sæson en score på 14-1 på hjemmebane, hvilket er den bedste hjemmebanestatistik i Hockeyallsvenskan. Bofors ligger på en komfortabel 2. plads.

Det ser ikke helt så godt ud for Borås. Holdet er dårlige på udebane og har en score på 2-11. De ligger på sidstepladsen med 5 point op til nr 13.

Holdenes seneste 2 inbyrdes opgør er vundet af Bofors.

Ikke så meget pis med det her tip -tabellen taler for sig selv og oddset er sat for højt.

Jeg vil vurdere at der er minimum 90% chance for at dette tip går hjem hvilket svarer til en TBP på 120%.

Held og lykke.

• Svara
    • 02
      Larsen
      den 27 december 2011 12:33

Det kan tilføjes, at Borås igen er uden topscorer Victor Backman og Markus Karlsson. Til gengæld er Hobson, Åkerlund og Bränholm klar igen.

• Svara
    • 03
      Titanium
      den 27 december 2011 15:08

Det lyder fornuftigt. Hvad siger du til oddset? Ligger det ikke for højt?

• Svara
      • 04
        Larsen
        den 27 december 2011 16:17

Jeg er ikke så meget til den, når oddset ikke er højere. Åkerlund er trods alt en hæderlig målmand sammenlignet med Bjurö. Hvis vi skal blive i Hockeyallsvenskan, så har jeg selv spillet Rögle -1 tidligere i dag. Synes de er kommet godt efter det med trænerskiftet og de langt færre skader på holdet. Mora er omvendt inde i en skidt stime og har netop mistet Pavlikovsky, som havde det bedste pointsnit per kamp.

• Svara