FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Blackburn R - Stoke C

• 01
    Original
    den 1 januari 2012 23:34

Hjemme på Ewood Park tager Blackburn imod Stoke. Jeg tror på en sejr til Blackburn i dette opgør. Der er ihvertfald lagt op til et brag hvor Blackburn er på vej tilbage, især med sejren på OT, mens Stoke skal rejse sig efter 2-2 mod Wigan på Brittania Stadium.

Med et point mod Liverpool på Anfield Road og en sejr på 2-3 på Old Trafford ser tingene nu måske allerede lysere ud, og et nyt Blackburn hold er måske på vej ud af omklædningsrummet. Uden at kende spillerne, så kan jeg garantere, at spillerne har fået tro på tingene, får selvom de ligger andensidst i den bedste engelske række, så er det et point mod nummer 6 på en af de sværeste hjemmebaner i verdenen, samt 3 point mod selveste United, på OT.

Stoke City skuffede enormt da de kun fik 2-2 mod Stoke, de kom foran med 2-1 kort før tid, da havde Wigan rødt, men med en mand i undertal scorede Wigan til 2-2. Det er ikke fordi Stoke scorer særlig mange mål. De scorer 1 mål i snit og lukker lige godt over 1 mål ind i snit. Blackburn scorer knap 2 mål per kamp, og lukker lige over 2 mål ind per kamp.

Jeg tror ikke på mange mål i denne kamp, den er vital for Blackburn, for med en sejr tror jeg virkelig på overlevelse, mens Stoke skal rejse sig for at holde ved i pladserne til Europa.

Jeg ser hjemmesejren rigtig velbetalt, men skyder kun 2 units afsted, da "Blackburn-effekten" kun har varet i 2 kampe, og chancen for et defensivt Stoke hold og chancen for uafgjort er tilstede.

Stokes skarpeste er uden tvivl deres dødbolde, men med en Samba nede i forsvaret som var klasse mod United, ja så bliver det ikke nogen let opgave

• Svara
  • 02
    Original
    den 1 januari 2012 23:34

2,65 hos Scandic!

• Svara