FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Betinternet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 01
    volvoen
    den 16 december 2011 16:04

Hej derude

Jeg kunne rigtig godt bruge en hjælpende hånd og hvis ikke jeg kanfå det, så vil jeg bare lige til skræk og advarsel fortælle jer en lille historie.

Jeg åbnede for 16 dage siden en konto hos Betinternet. Indsatte 2000 kroner og spillede med det samme 500 kroner på et væddemål i barcelona-rayo samme aften. Kort tid efter fik jeg en mail om a min konto var suspenderet indtil jeg havde sendt kopi af kørekort, visa samt bankstatement. Dette gjorde jeg kort tid efter og fik dagen efter en melding at de var modtaget og at de i løbet af 72 ville blive behandlet. Et par dage efter fik jeg mail fra betinternet, hvor der stod at de betragtede mine papirer som falske og at det nu ville blive undersøgt og at de ikke ville diskutere detaljerne!!!!!!! Vi taler om en kopi af mit kørekort, visa og en kopi af min kontooversigt.. Alle med mit navn på og vel at mærke det samme navn.. Jeg har sendt papirer indtil stort set alle bookmakere på nettet og aldrig oplevet problemer, så det var et kæmpe chok for mig.

Jeg tænkte dog at det nok ville gå i orden og foretog mig ikke noget. Jeg hørte ikke fra dem noget tid og skrev derfor hvordan det gik med min sag. et par dage efter fik jeg et svar at de mener det er en bedragerisag og at de indeholder mine penge samt min gevinst og ikke vil diskutere sagen!!!!!!!!!! WHAT!!!! Nu skriver de at de ikke vil kommunikere med mig mere og citat "Please pursue your action with correct channel or chosen authorities" Altså jeg skal skaffe en advokat eller lignende!!!

Hvad skal jeg gøre?? Har nogen prøvet noget lignende???

Mvh

Lars Kjestrup

ps. Jeg vandt på væddemålet til odds 3,20, så der er tale om 3.100 kroner

• Svara
  • 02
    denjo17
    den 17 december 2011 00:53

Det er jo svineri af værste skuffe.

Nu ved jeg ikke helt hvad du kan gøre. Måske gå til medierne med det eftersom odds og spil har en stor opmærksomhed for tiden og måske det kan linkes sammen med at det er godt vi får nemid til spil. Kan måske presse dem til at give dig dine penge.
    Igen er de nok ligeglade, eftersom jeg ikke mener de har søgt licens.

Men det er jo lidt svært hvis de ikke vil kommunikere med dig mere. Men ellers plejer betxpert (håber det er iorden) at være gode til at hjælpe folk i situationer som din. Så prøv eventuel at henvende dig til dem og så send dem dokumentationer/mail så de kan gå ind i sagen. eller måske spilxperten, selvom jeg ikke har hørt de gør sig i det område, men det er da et forsøg værd.

• Svara
  • 03
    volvoen
    den 20 december 2011 12:43

Ja har forhørt mig hos spilxperten og hos betxpert, men uden held indtil videre. Har skrevet til deres licensudbyder på isle of man samt skrevet til sportbooksreview. Ingen held indtil nu, men opgiver ikke kampen. Synes virkelig det er vanvittigt at en bookmaker gør sådan noget. Som om de udnytter situationen med de ikke har fået licens 1 januar.

Jeg modtager meget gerne gode råd fra andre også.. Har overvejet advokat, da jeg faktisk mener det er fuldstændig vanvittigt og at det umiddelbart ikke burde være muligt at tabe sagen

• Svara
  • 04
    Parise
    den 20 december 2011 16:34

"Som om de udnytter situationen med de ikke har fået licens 1 januar."

Det har da intet med om de har fået papbookielicens i DK eller ej. Dem som har købt licens, er bookmakere som kommer med et unikt produkt til os danskere. De vil tilbyde os unikke lave odds, som er lavere end på det globale marked, limits og ikke mindst gør de det umuligt for kunderne på det lukkede marked at lave overskud. Men nu var meningen med spilleloven jo heller ikke at folk skulle lave overskud eller at kunderne i det hele taget skulle være bedre stillet.

• Svara