FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Betfair - hvad sker der?

• 01
    cbll
    den 5 januari 2012 17:05

Jeg har indtastet mit cpr nummer så "the dear leader" kan følge mine spil og overvåge, og hvad staten nu ellers kræver.. Ville følge et af LaLeø's tips, og får denne besked:

"Vores software antyder, at du er i en jurisdiktion, hvor en juridisk afgørelse betyder, at du ikke kan placere indsatser på dette marked. Kontakt venligst vores Helpdesk på tlf.nr. 32-714661 (Fra Danmark) eller +442030598888 (Fra andre lande), hvis du mener, dette er ikke tilfældet."

Er der nogen der aner hvad denne omgang jibberish betyder?

• Svara
  • 02
    vixen
    den 5 januari 2012 17:23

cbll, jeg har rigtigt dårlige nyheder...jeg synes ihvert fald selv, at de er helt fantastisk dårlige...

Med de nye danske regler er der mindst tre centrale konsekvenser for danske kunder hos Betfair:

1) Ingen bets på hunde
    2) Ingen bets på heste
    3) Ingen bets på sport i Australien

hvorfor jeg ikke kan trade Australian Open (SUK) og hvorfor du må sætte dit bet hos en bookmaker. Dette er, såvidt jeg ved, et specifikt Betfair-problem grundet teknikaliteter omkring dansk/australsk lovgivning.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 5 januari 2012 17:44

Så det er kun australske begivenheder, man ikke kan bette på? Besynderligt, men alright da!

• Svara
  • 04
    vixen
    den 5 januari 2012 17:55

Ja og ja.

• Svara
  • 05
    kesi1
    den 5 januari 2012 21:24

Jeg snakkede med Betfair - de sagde det kun var midlertidigt du ikke kunne spille på australske begivenheder. Det skulle forhåbentligt gerne være ordnet inden Australian Open!

• Svara
  • 06
    vixen
    den 5 januari 2012 23:16

Det er helt rigtigt, kesi1 - jeg fik bare beskeden, at det ville svært at nå inden AO; men jeg vil meget gerne overraskes positivt...

• Svara
  • 07
    kesi1
    den 6 januari 2012 01:21

Yes. Tydeligt at der sidder for mange små tykke politikere og har spist nogen gode frokoster med Danske Skodspil mens loven blev skrevet...

• Svara