FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Besiktas - Stoke

• 01
    christianbc
    den 13 december 2011 16:04

Beşiktaş İsmet İnönü Stadium danner rammen om sidste kamp i Europa Leagues gruppe E. Her tager Besiktas i mod Stoke.

Alt afgørende i dette spil er hvilken modbydelig kamp Stoke var igennem mod Tottenham for blot to dage siden.

Pulis skal spare så meget som overhovedet muligt i denne kamp. Personligt ville jeg ikke blive overrasket hvis alle 11 der spillede mod Tottenham sidder udenfor.

Stoke har flere gange gjort det klart at man bare skulle videre fra gruppen, 1 eller 2 bør ikke være så vigtigt for englænderne.

Besiktas har hjemmebane i dette opgør, og kommer fra 5 kampe uden nederlag. På papiret helt lige, men med i baghovedet hvad der er på spil i den hjemlige række for Stoke, så bør de minimere deres forbrug af kræfter til dette opgør.

Oddset er også i frit fald på nuværende tidspunkt, så det gælder om at handle.

Bet365 ligger i 1,83. Tydeligt at de har regnet den ud.
    1,95 som bwin så lækkert tilbyder spiller jeg gerne 3 Units på.

• Svara
    • 02
      Original
      den 13 december 2011 16:04

Det er først imorgen.

• Svara
      • 03
        admin
        den 13 december 2011 16:55

Tidspunktet hermed rettet.

• Svara
    • 04
      christianbc
      den 13 december 2011 17:15

Korrekt.. Min fejl - tiden flyver i december.

• Svara
    • 05
      andymar
      den 14 december 2011 08:46

Det bør måske nævnes at Besiktas er videre ved uafgjort, og Stoke bliver nr 1 i gruppen også med et uafgjort resultat.

• Svara
      • 06
        christianbc
        den 14 december 2011 09:43

Vil nogen mene. Men alfaomega i dette spil er at Stoke lige har været igennem en led omgang mod Spurs og de vil komme til at sparer helt afsindigt mange spillere.

• Svara
      • 07
        andymar
        den 14 december 2011 13:28

Ser ud til at du har ret, BBC skriver at samtlige 11 spillere der var med mod Tottenham, bliver hjemme. Oveni det så tog rejsen til Tyrkiet 7 timer, i stedet for de planlagte 4.
        http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/16064424.stm

• Svara
        • 08
          christianbc
          den 14 december 2011 14:45

Tony Pulis kan man altid regne med..

• Svara
        • 09
          Oddser
          den 14 december 2011 14:51

Ligner en sikker sejr til Besiktas hvis 11 af Stoke spillere er blevet hjemme.

• Svara
          • 10
            christianbc
            den 14 december 2011 15:05

Hvis den var sikker havde jeg smidt mere end 3 Units.

Du kan aldrig regne med de bolchefarvede, men der er helt sikkert værdi.

Havde i min analyse taget højde for at der formenligt ville være mange pauser til drengne fra Britannia.

• Svara
            • 11
              Oddser
              den 14 december 2011 19:33

Du havde ret i at man ikke kan regne med dem. De er bagud 0-1 men jeg tror godt på et comeback i den kamp.

• Svara
          • 12
            gerre
            den 14 december 2011 19:54

Risikoen for dette spil ligger efterhånden i gruppens anden kamp. Et par mål mere i Kievs favør og et Besiktas nederlag vil være katastrofalt, og man stiller sig måske tilfreds med uafgjort og andenpladsen, hvis de har mulighed for det vel at mærke.

• Svara
            • 13
              christianbc
              den 14 december 2011 19:58

Ja, fuldstændig korrekt. Præcis denne situation jeg regnede med at Besiktas kunne undgå.

Det er dog rigtigt spillet, den ender i 1,70 på bet365.

• Svara
            • 14
              gerre
              den 14 december 2011 20:03

Pinnacle var oppe i odds 2 til kampstart.

Uafgjort oddset faldt derimod fra knap 3,6 til 3,15.

• Svara
            • 15
              Oddser
              den 14 december 2011 20:18

1-1 59. min
              Stoke har fået rødt kort

• Svara
            • 16
              gerre
              den 14 december 2011 20:22

Denne er nu op til Besiktas selv tror jeg. De var klart bedst i første halvleg, og er nu i overtal. Stoke er samtidig i en meget alternativ opstilling, hvor kun Higginbotham er decideret forsvarspiller. Det kombineret med 2-2 i Kiev samt 2 røde til Kiev, så burde denne ligge til Besiktas nu.

• Svara
            • 17
              christianbc
              den 14 december 2011 20:28

Den ligger ihvertfald til højreskøjten om de vil have første pladsen.

• Svara
            • 18
              Oddser
              den 14 december 2011 20:33

Så står den 2-1 til Besiktas.

• Svara