FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Besiktas - Olin Genclik

• 01
    TearDrop
    den 3 december 2011 01:18

TBL

CV: 15%

Efterhånden er Besiktas' situation belyst adskillige gange, og Ladbrokes har åbenbart ikke læst med.

Selvom at Besiktas højst sandsynligt vinder, så synes jeg at 7,5 ser meget indbydende ud.

Olin har progressivt forbedret deres spil efter en forfærdelig start på sæsonen.

Med en spiller som Vladimir Stimac under kurven, som Besiktas ikke vil have et defensivt svar på, så skal en Olin sejr ikke udelukkes.

Hvis deres skytter samtidig kan have en god dag, er det slet ikke umuligt.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 3 december 2011 01:18

CV: 15%

• Svara
  • 03
    TearDrop
    den 3 december 2011 01:19

Hov, det havde jeg husket i teksten.

• Svara
  • 04