FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Besiktas - Eskisehirspor

• 01
    Original
    den 4 januari 2012 18:37

Hjemme på Ïnönu Stadiymu tager Besiktas imod Eskisehirspor. Det navn får i mig ikke til at skrive igen!

Det er to hold i formidabel form, men ikke desto mindre er der to faktorer som jeg finder væsentlige for hjemmesejren.

Udeholdet mangler Dede og Miguel Angelo, de to spillere er de eneste på udeholdet som har spillet samtlige minutter for holdet, Alper Potuk mangler også, han har også spillet samtlige minutter.

December var en utrolig god måned for Besiktas. De hentede 3 ud af fem sejre, og her endte de resterende to uafgjorte.

Besiktas mangler godt nok deres bedste mand i Ricardo Quaresma, men selv uden ham er dette odds for godt.

Besiktas har 5-3-1 på hjemmebane, en ganske fornuftig hjemmebane statistik som forhåbentlig hedder 6-3-1 i aften. Udeholdets statistik hedder 4-2-3 på udebane, en okay statistik når man tænker på hjemmebanen betyder meget i Tyrkiet.

Besiktas hjemme er bare et helt andet hold, når de så heller ikke har tabt i 9 hjemmekampe i streg hvoraf 5 af dem er vundne, så kommer Eskisehirspor på en meget svær opgave.

• Svara
    • 02
      Original
      den 4 januari 2012 18:37

Som ventet: Ladbrokes er helt nede i 1,62 nu. NB med 1,60, Betsafe med 1,53 og bet365 med 1,62.

• Svara
    • 03
      Oddser
      den 4 januari 2012 18:59

God analyse. Personligt tror jeg at jeg vælger at ligge min odds på eskisehirspor da jeg er imponeret af deres seneste form og kan ikke lide hvad jeg har set besiktas præstere selvom statistikerne siger mig imod.

• Svara
      • 04
        Original
        den 4 januari 2012 19:06

Prøv at læse min analyse igen. Synes ikke det er et dårligt spil det her. Det tegner dog lidt på det er et public-bet.

Synes helt bestemt ikke du skal spille på udeholdet her.

• Svara
      • 05
        Oddser
        den 4 januari 2012 19:26

Siger heller ikke at det er et dårligt spil. Synes bare jeg ville tage chancen på udebaneholdet, men jeg valgte så ikke at spille på denne kamp alligevel. Har nemlig fulgt rimelig meget med Eskisehirspor på det seneste og er imponeret af dem.

• Svara
      • 06
        Original
        den 4 januari 2012 21:28

En skuffende kamp må jeg sige. Begge hold spillede utrolig kedeligt, der var dog store chancer til begge hold. Besiktas endte med en sejr på 2-0.

• Svara