FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bernard Tomic - Yen-Hsun Lu

• 01
    Sutsko
    den 8 augusti 2011 11:13

ATP Tennis fra Montreal.

18-årige Bernard Tomic tog verden med storm, da han nåede hel til kvartfinalen i Wimbledon. En gedigen overraskelse for de fleste, men Tomic er udstyret med et stort talent og er australiernes helt stoe håb for fremtiden nu, hvor Hewitt er på vej ned for alvor.

Jeg ser også et stort potentiale i Tomic dog er hans form tvivlsom. Han har med undtagelse af en Davis Cup-kamp ligget stille siden Wimbledon. Det står i kontrast til myreflittige Yen-Hsun Lu.

Han har spillet lystigt de seneste uger med ganske brugbare resultater. Således nåede Lu kvartfinalen i både Atlanta og Los Angeles med fine sejrer ikke mindst i Los Angeles over Ginepri og Baghdatis. Det der trækker pilen lidt ned er nederlagt i sidste uge i Vancouver til Alx Bogdanovic samt nederlaget i kvalen her til Michael Yani. Dog syntes jeg Yani er en spiller på vej frem efter sin semifinale i Newport. Desuden er det meget muligt, at Lu vidste han var i hovedfeltet som luckylooser, da han spillede kval mod Yani.

Jeg syntes kun Tomic skal være svag favorit, så Lu prøves med 4 units til 2,40 ved Centrebet.

• Svara
  • 02
    tenniszonen.dk
    den 8 augusti 2011 11:13

Hej Sutsko

Jeg tror ikke, Lu kan have vidst det, for Bogomolov var seedet foran ham. Havde Bogomolov tabt til Matosevic, var pladsen gået til ham, og de spillede deres kvalfinaler samtidigt.

Held og lykke med spillet.

• Svara