FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Berdych - Fish

• 01
    wausa
    den 4 januari 2012 11:22

Et nyt år er kommet og hermed mit første tip. Jeg vil forsøge at levere samme tilfredsstillende TBP som sidste år. Dette år, kan i dog forvente en del flere analyser end de cirka 70 sidste år.
    Forventningerne til året er at ramme samme TBP som sidste år.

Jeg starter med Hopman Cup. Det kaldes de uofficielle verdensmesterskab for nationer. Danmark slog som bekendt sidste års mester, USA, ud med en flot sejr i mixdoublen.

Her tror jeg USA taber igen, men den største værdi findes på Berdych i singlen.
    Jeg spiller dog også en sejr til Tjekkiet. (se anden analyse).

Berdych slår Fish fordi;

Argumenter for:
    1. Fish så ikke ret godt ud i mod Løchte. Fish må slet ikke blive presset i sådan en grad. Samtidig var han mere eller mindre heldig ved at hente sejren i singlen. I mixdoublen så han heller ikke godt ud
    2. Rygterne siger at Fish' pause har været dårlig for ham og at han har svært ved at komme i gang igen.
    3. Berdych så i slutningen af 2011 sæsonen ud til, at han var ved at finde motivationen igen - og så er han altså en topspiller
    4. Fish normalt store våben, baghånden, var ikke særligt imponerende mod Danmark. Heller ikke serven var oppe at køre.

Argumenter i mod Berdych:
    1. Fish er normalt den bedre spiller
    2. Berdych har det med at spille uden motivation. Han fik den tilbage i 2011, men jeg må være ærlig og indrømme at det er for tidligt at sige om han har denne i sæsonen 2012

Kort sagt så skal Fish forbedre sig kraftigt for at slå Berdych.

• Svara
  • 02
    tenniszonen.dk
    den 4 januari 2012 11:22

Hvad er det for nogle rygter omkring Fish's pause? "Pausen har været dårlig" lyder temmelig usagligt. Han var skadet i slutningen af 2011, og han var meget ærlig omkring jetlag i forbindelse med kampen mod Løchte.

Fish er normalt den bedre spiller...? Det er noget af en påstand at slynge ud. Jeg tror de fleste betragter Berdych som den generelt bedste spiller - ellers ville Berdych heller ikke være så stor favorit i dette opgør.

Berdych er favorit, fordi han er den bedste spiller, og fordi han så bedre ud i første kamp. Begge dele er indregnet i oddset.

Held og lykke med spillet.

• Svara
  • 03
    wausa
    den 4 januari 2012 12:37

Hej tenniszonen.dk

Fish er i mine øjne en mere stabil og en bedre spiller end Berdych. Svagt bedre, hvilket burde være fremgået mere tydeligt.

Berdych er for svingende til, at jeg vil kalde ham en bedre spiller end Fish. Men sådan kan man jo være uenig.

Jeg snakkede med en amerikaner i går ang. Fish og han påstod at Fish pause ikke havde været god. Hvad der ligger i det fik jeg ikke fat i. Desværre, når nu du kommer med kritik.
    Da jeg ikke er 100 % sikker har jeg derfor skrevet det var rygter. Derfor ligges der heller ikke så meget i dette.

• Svara