FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Berdych - Djokovic

• 01
    wausa
    den 21 november 2011 19:00

Der er blevet tid til sæsonfinalen. En turnering, hvor de bedste spillere fra ATP touren mødes.

Der spilles i 2 grupper. Djokovic og Murray i samme gruppe og Nadal og Federer i den modsatte. Vinderen skal findes blandt en af disse spillere.
    Det er jeg ret sikker på.

Her er det Djokovic mod Berdych. Jeg siger Djokovic vinder 2-0

Argumenter for
    1. Djokovic er den bedste tennisspiller set over sæsonen
    2. Berdych har flere gange i sæsonen set rigtig umotiveret ud
    3. Djokovic har et klart overtag indbyrdes (7-1)

Argumenter imod:
    1. DJokovic er småskadet - det vides ikke om han er kommet 100 % over skaden fra Paris
    2. Berdych spillede flot i Paris

Kort sagt, så er Djokovic favorit. Han er den klart bedste spiller. På den anden side er taler det meget imod, at det ikke vides om Djokovic er 100 % klar efter skaden.

• Svara
    • 02
      DitlevVallentin
      den 21 november 2011 19:00

Hej wausa.

Jeg er bobler og har lagt samme spil ind her på siden, til 2,10 hos Ladbrokes. Jeg tjekkede inden jeg begyndte at skrive mit indlæg om der var lagt noget op her og der var intet. Aner ikke hvem der har lagt spillet op først og det også ligegyldigt, det var bare for lige at sige jeg ikke tog spillet fra dig bevidst :-)
      Btw. ved jeg ikke hvor meget du har sat dig ind i den analyse der.... Synes personligt den er halvsløj. Ikke for at opildne min egen til at være supergod, men tror de fleste kunne tjekke indbyrdes statistik på 1 min. og resten ved de selv. Og så er du "ekspert".... Tja. Ville på ingen måde være sur eller højrøvet, synes bare det er LIDT tyndt.

Mvh. Vallentin

Og god kamp... Lad os håbe den holder ;-)

• Svara
    • 03
      DickHansen
      den 21 november 2011 19:27

Vallentin, som helt neutral i denne sag, kan jeg godt se din pointe. Dog, Spilxperten er ikke kendt for de længste analyser på nettet, men Spilxperten er til gengæld kendt for de klart skarpeste xperter, rent profitmæssigt, muligvis skyldes det større frihed til xperterne, muligvis ikke.
      Begge dele er rigtig fint, men oftest foretrækker jeg nu blot at lade regnskabet tale i, især i sportsgrene, som jeg kun meget lidt ved om :)

• Svara
    • 04
      DickHansen
      den 21 november 2011 19:30

For lige at understrege min lidt vage pointe, der vidst blev lidt vag:
      Jeg tror, Spilxpertens frihed til sine eksperter ses som en fordel for de garvede og etablerede eksperter, som Spilxperten har mange af, endda ganske gratis

• Svara
      • 05
        DitlevVallentin
        den 21 november 2011 20:24

Helt i orden.... Jeg kender heller ikke proceduren her, da jeg er helt ny :-)
        Har det bare selv sådan, at hvis jeg skal spille penge på en kamp jeg ikke selv er gået i dybden med, vil jeg gerne have en LIDT fyldestgørende analyse for at blive overbevist!:-) Men så må jeg jo bare undlade at spille på dem, hvor jeg ikke synes, der er argumenter nok ;)

Tak for hjælpen DickHansen!

Mvh.

Vallentin

• Svara