FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Benzema - Higuain Scorer H2H

• 01
    Original
    den 19 augusti 2011 15:41

Synes det er et spændende spil og jeg smider 4 units.

Benzema har startet inde i venskabskampene og har startet inde i de seneste Super Cup kampe mod FC Barcelona, og der stiller Mourinho altså i stærkeste! Der blev Benzema altså foretrukket istedet for Higuain.

Higuain startede godt sidste sæson men blev skadet, og derfor fik Benzeman chancen. Han slog ikke til og man lejede Adebayor. Benzema har dog gjort det fremragende denne sæson og pre-season har været fantastisk hvis man spørger Mourinho.

Mourinho har foretrukket Benzema fremfor Higuain og odds 2,20 synes jeg er meget for en spiller som starter mod en spiller som ikke gør. Jeg smider 4 units i frygt for at Benzema bliver skadet.

• Svara
    • 02
      christianbc

Grunden til at Benzema kan også være fordi at han er støt til truppen meget sent på grund af copa america..

Men er enig i dit spil, han virkede relativt skarp mod Barcelona, specielt i kamp 2.

• Svara
    • 03
      christianbc

Grunden til at Benzema kan også være fordi at han er støt til truppen meget sent på grund af copa america..

Men er enig i dit spil, han virkede relativt skarp mod Barcelona, specielt i kamp 2.

• Svara
      • 04
        Original
        den 19 augusti 2011 17:06

Ved ikke om jeg forstår dit indlæg.

Men forstår det som om, at du tror Benzema starter pga. Higuain var til Copa og skal have pause??

Men jeg synes, at hvis Mourinho ville starte med Higuain, så havde han gjort det. Det er et stykke tid siden efterhånden (copa america) og han burde ikke være træt. Tilmed fik han ikke meget spilletid og holdet fik ikke mange kampe.

• Svara