FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Beach: Kaczmarek/Walkenhorst -Gunnarsson/Brinkborg

• 01
    Caesar Specials
    den 10 augusti 2011 11:42

Gunnarsson-Brinkborg møder det dårligste tyske hold. De tre gange de unge tyskere har forsøgt sig med et af de store stævner er de røget ud i en såkaldt country quota kamp mod et andet tysk hold.

I Brasilia Open taber de sådan en kamp med 21-14, 21-16 til Böckermann-Urbatzka. Böckermann-Urbatzka taber så netop til Brinkborg-Gunnarsson dagen efter i den afgørende kvalifikationskamp om at komme ind i hovedturneringen.

Tyskerne har lige vundet en challenge turnering i Varna, men det ligger jeg ikke så meget i, da svenskerne spiller grand slam turneringer i stedet.

Et rutineret svensk hold, som har spillet fornuftigt med på touren i år med det de kan mod et ungt tysk hold som ikke har præsteret i hverken grand slams eller open turneringer på world touren.

Jeg holder svenskerne som favorit.

• Svara
  • 02
    Basse
    den 10 augusti 2011 11:42

Noget sted man kan følge dette spil :-)

• Svara
  • 03
    BenjaminAR
    den 10 augusti 2011 12:19

Lur mig om ikke 365 har den. Ellers kan det måske findes via fivb.org

• Svara
  • 04
    Basse
    den 10 augusti 2011 13:41

Tak, det vil jeg prøve.

• Svara
  • 05
    LaLeø
    den 10 augusti 2011 15:59

Jeg er også interesseret i et link, hvis nogle finder en livescore?

Mvh
    LaLeø

• Svara
  • 06
    BenjaminAR
    den 10 augusti 2011 16:42

Jeg kan heller ikke finde den nogen steder. Måske kunne Caesar fortælle hvad det er for en turnering? Kampen er sikkert allerede afviklet, men hvis der skulle komme andre spil...

• Svara
  • 07
    Mr_Hagen
    den 10 augusti 2011 16:45

Der er tale om EM. Tror ikke der kan findes livescore. Resultaterne kommer her kort tid efter kampene er afviklet.

• Svara
  • 08
    Mr_Hagen
    den 10 augusti 2011 16:45

http://cev.lu/mmp/online/website/main_menu/beach_volleyball/82/14312/20015/20016/index_EN.html

• Svara
  • 09
    Caesar Specials
    den 10 augusti 2011 17:11

Beklager, der mangler lidt info i analysen. Det er ganske rigtig som Mr_Hagen siger EM, og det fortsætter indtil weekenden hvor finalen spilles. Hverken Bwin eller Bet365 har live på det, har de ellers på World Touren, men jeg tror der kommer lidt spil de næste dage. Livetickeren inde på siden virkede heller ikke idag, så man må vente til resultatet ryger ind. Gunnarsson-Brinkborg vinder 21-16, 21-15

• Svara
  • 10
    BenjaminAR
    den 10 augusti 2011 17:27

Okay, tak for det og for spillet! 365 har ellers altid beachvolley, så det overrasker mig da lidt af de ikke dækker vm..

• Svara
  • 11
    LaLeø
    den 10 augusti 2011 22:11

Det var et rigtig flot odds du fangede!

- håber der kommer flere fra turneringen i samme stil!

• Svara
  • 12
    Basse
    den 11 augusti 2011 00:18

Jeg takker ligesom Laleø - ikke hver dag jeg spiller på beach volley, faktisk mit første spil, men håber på nogle flere ;-)
    /Basse

• Svara