FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bayern Munchen - Koln

• 01
    Fissan Poulsen
    den 16 december 2011 16:06

Alle forventer en målrig kamp i aften, inklusiv mig selv, men odds 6,2 er simpelthen for højt til ikke at spille.

I sidste weekend tilkæmpede Bayern sig en et målssejr mod et hårdarbejdende Stutgart, selvom man var en mand i overtal næsten hele kampen.

Köln må siges at være et af ligaens mest svingende hold, men Ståle virker alligvel til at have fundet fodfæstet, efter den mildest talt katastrofale start.

Köln er det hold i ligaen med mest målrige opgøre. Et snit på 3,7 mål i hver kamp, må siges at være langt over de forventninger der var til Ståles hold inden sæsonstart, hans FCK-tid taget i betragtning.

Det bliver dog svært for Köln i aften mod et Bayern hold der har haft 9 clean sheets i 16 kampe, og de vil højst sandsynligt gribe kampen an på en mere defensiv måde.

Ligesom bookmakerne tror jeg på en nedslagtning i aften, men 6,2 er simpelthen for højt til ikke at spille.

• Svara
    • 02
      andymar
      den 16 december 2011 16:06

Man kan også nævne Köln's gode statistik mod Bayern. De har ikke tabt i München i de seks seneste opgør. 3 af kampene er endt 0-0.

• Svara
    • 03
      andymar
      den 16 december 2011 20:31

Jeg prøver med Podolski som målscorer, odds 4.5.

• Svara
      • 04
        Tytteboevs
        den 16 december 2011 21:20

Godt spottet!

Takker

GL
        T

• Svara
    • 05
      andymar
      den 16 december 2011 21:21

Flot !

• Svara
      • 06
        Oddser
        den 16 december 2011 21:23

Hoppede først med på denne LIVE, men tak for tip, det super

• Svara
    • 07
      andymar
      den 16 december 2011 16:34

Utroligt spredning i odds blandt bookmakerne. Betsson giver kun 2.6 på 0-0 ved pause.

• Svara
      • 08
        Tytteboevs
        den 16 december 2011 18:54

Det reelle odds er 5,94, efter komm. - 5,9 før komm. er det største odds med en fornuftig likviditet.

Er enig i spillet:-)

GL
        T

• Svara
      • 09
        Fissan Poulsen
        den 17 december 2011 00:21

Hej Tytteboevs,

Er forholdsvis ny herinde, når jeg spiller på betfair, skal jeg så regne kommisionen fra?

Og i dette tilfælde, skulle jeg så have sagt 6,2* 0,95? Eller hvordan fandt du frem til de 5,94?

Men tak for feedback! :-)

• Svara