FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bayern München- Dortmund

• 01
    TheMadDane
    den 14 november 2011 13:09

Sad lige og studere de forskellige spil her til efter landskampspausen og faldt over dette. Bayern har været suveræne i denne sæson og udover en svipser i første kamp har man vundet alle hjemme kampe uden at lukke mål ind. ALLE ens hjemmebane kampe har man ved halvlege været foran med minimum 2. Ja faktisk når man studere statistiken nærmere kan man se de ofte kommer foran 2-4 -0 i første halveg hvor efter de scorer en enkelt eller måske 2 i anden halveg. Selvfølgelig skal de imod en klassemodstander i dag iforhold til hvad de tidligere har været imod, men skal man vinde mesterskabet SKAL denne kamp vindes. Og 3,80 på at Bayern er foran med 2 ved halvleg er godt betalt i min optik. Samtidig hvis de "blot" er foran med 1 får man sine penge tilbage.

• Svara
  • 02
    Spas
    den 14 november 2011 13:09

Kan godt være jeg er dum her (spiller normalt ikke på andet end resultater osv.), men hvordan kan det være man får sine penge igen? :-)

Godt odds ellers!

• Svara
    • 03
      gerre
      den 14 november 2011 13:20

lidt mere om det på http://www.spilxperten.com/asian-handicap.aspx

Til analysen. Lidt at overdramatisere, virkelig at lægge tryk på at de SKAL vinde kampen for at vinde mesterskabet? Især i og med at de allerede fører ligaen med 5 point. Jeg kunne i hvertfald finde mange kampe, hvor sådan et argument ville være mere gyldigt!

• Svara
    • 04
      WoodmanWoody
      den 14 november 2011 13:15

Spas det er fordi det er AH (asian handicap) dvs du spiller linjen -1 i første halvleg her hvilket betyder at hvis Bayern vinder med mere end 1 er der gevinst, hvis de vinder med 1 præsis får man indskudet tilbage og spiller de uafgjort eller taber, taber man sit bet.

Og det er så det samme der gælder hvis du spille Asian handicap 0 eller 2 hvor det så bare gælder for det antal :)

Gav det mening?

Venlig Hilsen
      WW.

• Svara
      • 05
        Spas
        den 14 november 2011 13:27

Jeg er med, har normalt ikke spillet med såkaldt Asian Handicap før, plejer normalt at bruge den nordiske (0-1) f.eks. :-)

Dejligt du lige gad forklare det, det må jeg begynde at bruge ;-) Virker smart!

Thanks <3

• Svara