FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Baun-Inthanon + Schenk-Ji + Nehwal-Tai

• 01
    Higuain
    den 20 oktober 2011 11:55

Tine Baun er på hjemmebane og møder her unge Inthanon, der forrige år blev ungdomsverdensmester. Hun er et stort talent, men mangler stadig meget for at nå den absolutte verdenselite, hvor Tine Baun hører til. Inthanon spillede en meget sløv 1. runde kamp trods sejr, mens Tine Baun fejede sin modstander af banen. 9/10 gange skal Tine vinde en sådan kamp på hjemmebane i en så stor turnering.

Tyske Juliane Schenk er en maskine og en fighter af guds nåde. Hun har forbedret markant de seneste sæsoner og er ret beset den eneste europæiske damesingle, der kan presse Tine Baun. Det er en stor fordel, at hun her spiller på europæisk grund. Mens Schenk har haft en flot sæson, har Ji ikke lavet nævneværdige resultater og slår yderst sjældent top 10 spillerne.

Nehwal som er gået fra kæmpetalent til stjernespiller. Hun spillede sublimt i 1. runde og kom sikkert videre. Den aggresivt spillende inder står godt i denne match, hvor hun med sit angrebsspil og høje tempo kan nedbryde Tai. 4 gange før har hun vundet H2H i 4 forsøg.

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 20 oktober 2011 11:55

Schenk allene giver 2,7!!!!! På unibet

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 20 oktober 2011 12:02

Håber virkelig nogen noget at se det! Der var odds 2,7 på Schenk ved Unibet og odds 3,11 på JI ved bet365

• Svara
      • 04
        Nero
        den 20 oktober 2011 12:40

Så det godt, det må være en fejl. skrev til dem kl 11.00 men den stod stadig kl 11.55. Jeg sprang over, eftersom det synes klart der er tale om en fejl !!

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 20 oktober 2011 12:55

Hvad skrev du 11.00? Siden den har stået der en hel time + du har skrevet kan der vel ikke være tale om en fejl udover oddssætning? Jeg gik da 10/10 lige med det samme da jeg så det.

Og hvad er din grund til ikke at spille sådan et spil o.O ?

• Svara
      • 06
        Nero
        den 20 oktober 2011 13:41

Da Higuain havde meldt sin triple op tjekkede jeg forbi Unibet. Da jeg så Schenk gav 2,7 tjekkede jeg straks bet365 og de havde samme odds blot med modsat fortegn. Det ville sige at man havde byens bedste surebet, og det er jo ganske klart at der er en fejl et sted!Eftersom Higuain anbefaldede de ca. 1,4 på tyskeren(eller hvad hun er), lagde jeg til grund at Unibet havde lavet en fejl(uden at undersøge flere aktører).

Jeg skrev til Unibet, dels fordi jeg overvejde at spille oddset når det blev berigtigede og dels for at tiltuske mig et freebet eller lignende(som kan forekomme når man "hjælper" og bookmakeren slipper for en masse efterfølgende bøvl).

Men at unibets samlede personalestab tilsyneladende er til reception eller hvad der sker, er så deres egen hovedpine.

Jeg har i mine tidlige oddsdage, sprunget på denne type fejagtige væddemål, men 9.9/10 gange bliver de voided og flere påpeger at man ryger i den sorte bog.

Således ikke besværet værd !!

• Svara
        • 07
          Leandinho
          den 20 oktober 2011 14:02

Nero said it. Surewins er ALDRIG værd at gå efter. De håndører, man muligvis kan vinde, vil aldrig være besværet værd i det lange løb, når man får sin konto limiteret. Bookmakerne sidder systematisk og kigger på folks spilmønster, og dukker der en kamp op, hvor oddset lå/ligger i surewin, så er det ganske enkelt: Generel limitering og game over!

• Svara
        • 08
          WoodmanWoody
          den 20 oktober 2011 14:03

Helt fair! ville bare høre din mening hvorfor du nettop ikke spillede ''byen bedste surebet'' :)

Jeg har dog ikke fået mit odds voided og tror da hellere ikke det sker eftersom den var ude i så lang tid og de endnu ikke har gjort noget så jeg håber stadig på der ikke sker nogle ændringer :)

• Svara
          • 09
            WoodmanWoody
            den 20 oktober 2011 14:07

Leandinho jeg har også set en tonsvis af gange hvor du kan få dit surebet på 101-103% osv og nej der kan vi godt blive enige om at det ikke er besværet værd! men nu snakker vi altså om 140% og hvis de får lov at holde vil jeg bestemt mene det er det værd.

Nu er jeg aldrig blivet limiteret og håber da hellere ikke det sker men det her var simpelthen for godt til at være sandt. Jeg måtte bare sætte nogle dollars på det bet også håber jeg da hverken jeg bliver limiteret eller bettet bliver voided begrund af det :))

• Svara
          • 10
            Larsen
            den 20 oktober 2011 14:18

"Det her var simpelthen for godt til at være sandt".

Tag dette som et velmenende råd, Woody. Når noget er for godt til at være sandt, så er det som oftest også det - specielt i denne verden. Du kan næsten være sikker på, at bookmakeren her annullerer dit spil, når de ser fejlen. Det kan også være efter selve væddemålet er afgjort.

• Svara
            • 11
              WoodmanWoody
              den 20 oktober 2011 14:31

Nu er de SIMPELTHEN kommer op med spillet igen til SAMME odds! Hvis de kan blive ved med det kan de ***** hellere ikke voide det! 2,7 på Unibet og 3,20 på bet365..

Hvad er meningen?

• Svara
            • 12
              Nero
              den 20 oktober 2011 14:31

Byens bedste surebet, er vist også en fortalelse.

Håber ikke du har spillet med surebetmetoden, for du risikerer at få bet voided hvis Schenk vinder, og samtidig tabe på den anden. Så hvis du er gået 10/10 på kineseren og hun taber, er det ikke ligefrem super spændende!

Du får næppe medhold i en "jamen unibet havde jo... og derfor gjorde jeg..." til bet365:-)!

Men du må lige skrive hvad der sker.

Er der forresten nogen med et link til livescore, har problemer med det jeg har fundet.

• Svara
              • 13
                WoodmanWoody
                den 20 oktober 2011 14:34

Har spillet så jeg får mine penge tilbage hvis hun taber og fuld gevinst hvis hun vinder dvs et slags ''freebet''

• Svara
              • 14
                WoodmanWoody
                den 20 oktober 2011 14:40

og er der desuden nogle der har set andre bookmaiker ude med odds på dette væddemål? det er ikke lykkedes mig men kunne være spændende for at se hvor de ville ligge.

Og lige et andet spørgsmål: Ville det være en ide fra min side af, at skrive til Unibet om dette odds er korrekt og at det med sikkerhed ikke vil blive voidet eller hvad ville jeres råd være her?

• Svara
              • 15
                WoodmanWoody
                den 20 oktober 2011 17:12

Jeg vil sige jeg er ikke særlig erfaren i sådanne sager og kunne virkelig godt tænke mig at høre noget fra jer der har været i gamet i mange år og har en fornemmelse af hvad der sker i sådan en sag.
                Oddset er stadig helt absurd og jeg har hverken kontaktet eller fået fjernet mit odds på Unibet. Ville de have lov/tror i at de fjerner oddset EFTER kampen og det går i 1,00?

Oddset er således stadig oppe til 2,7 på Unibet og 3,20 på bet365 dvs et Kæmpe ''sureodds''

• Svara
              • 16
                WoodmanWoody
                den 22 oktober 2011 17:48

HAHAHAHAHA! :D

WoodmanWoody's lykkelige historie:

I bliver nød til lige at høre det her for jeg har da været så heldig så man skulle tror det var løgn og det for lyst til at gøre det til en lille historie ;)

WoodmanWoody kigger på spilxpertens experter og ser Higuian er ude med noget badminton gøgl hvilket jeg absolut intet har forstand på men Woody ser at han kun kan få triplen til odds 1,8 istedet for 2,01 Woody blir sur -.-

Derefter researcher Woody og finder et gaveodds på Unibet mellem kampen Schenk vs JI. Woody er ikke så erfaren i gamet hvad angår disse ''fejodds'' men har dog prøvet at få signe odds trækket tilbage et par gange. Men Woodt bliver glad, Grådig og lykkelig da han ser et surebet på 140%!!!! Så Woody gør det at han spiller hele sin Unibet konto (40 Units) på Schenk og inde på bet365 spiller Woody så han ville få pengene retur hvis JI skulle vinde kampen.
                Woody er hos en kammerat og i byen om aften så først dagen efter tjekker han resultatet, til skuffelse ser han at JI har vundet kampen og Unibet har ikke trukket oddset tilbage. Woody ærger sig over han ikke spillede for alt hvad han ejede. Da så klokken rammer 17.00 d 22/10 kigger Woody på hans hotmail, han ser han har fået en mail fra Unibet der skriver:
                Kære Simon Nielsen/WoodmanWoody

I henhold til regel nummer 5.10 (se nedenunder) beklager vi at væddemålet som er beskrevet her under er blevet annulleret som følge af En åbenlys fejl - Der var byttet om på oddsene.

WOODMANWOODY JUBLER! :D Woody har nu fået sine penge retur på Unibet og vundet et kæmpe odds på bet365 og han kan ikke få armene ned!

WoodmanWoody lærte ved denne episode at han skal holde sig til sit motto hans gamle læremester lærte ham engang: Det eneste der sikkert ved odds er INTET er sikkert - Heller ikke ''sure bets''

WoodmanWoody spiller aldrig surebets igen :)

Synes jeg skyldte jeg en lille ''historie'' nu da det var så om diskuteret dette odds og jeg havde spurgt en del til råd :)

Fortsat god lørdag herfra :)

• Svara
              • 17
                Aaes89
                den 22 oktober 2011 18:25

Mange ting er sikre i betting.

Én af tingene er at Unibet udelukker dig pronto hvis du så meget som holder musen over et åbenlyst fejlodds igen.

En anden sikker ting er at ens grådighed i denne verden, vil medføre en hurtig reduktion i rulle størrelse.

Den tredje ting der er sikkert er at du på ingen måde havde et surebet her, hvad var der sket hvis Schenk havde vundet?

Tillykke med dit kæmpe odds.

• Svara
              • 18
                Nero
                den 22 oktober 2011 19:57

fik woody så også en dame med hjem fra byen, eller brugte han sine nyvundne penge på bordel?

Lidt speciel senarie, og nu ved samtlige bookies i hvert fald at Simon aka WmW er en tur i den sorte bog, måske...

• Svara