FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bauke Mollema - Joquin Rodriguez

• 01
    tymochyk
    den 15 oktober 2011 03:02

Lombardiet Rundt.

Mollema viste forrygende kørsel under årets Vuelta, hvorimod Rodriguez viste svaghedstegn i anden halvdel. Han havde det specielt svært på de lange stigninger.

I morgen sluttes cykelsæsonen af med et fantastisk hårdt løb. Man undervurderer lidt hårdheden af løbet, når man ser ruteprofilen. De to første bjerge bliver ekstremt skrappe. Jeg tror ikke man skal forvente at se samme scenarie som i et etapeløb, hvor favoritterne sidder sammen. Det er et løb for fighterne, og ikke Rodriguez.

Lombardiet Rundt er ikke et løb Rodriguez har gjort meget i tidligere, og med den form han viste under Vueltaen, tror jeg ikke han er blandt favoritterne til i morgen.

Gilbert er kæmpefavorit, og skal man vippe ham af pinden skal angrebene komme langt udefra.
    Mollema betegnes som en seriøs udfordrer til Gilbert.

Jeg vil som minimum vurdere H2H som 50/50, faktisk ser jeg Mollema som svag favorit.

• Svara
  • 02
    denjo17
    den 15 oktober 2011 03:02

Vil lige tilføje at Mollema slog Jrod på 21 etape i vueltaen, da de begge deltog i massespurten pga pointtrøjen. Og her var Mollema noget bedre. Så hvis de kommer sammen i mål, burde mollema også vinde

Godt spottet

• Svara