FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Barcelona - Real Madrid (Cornere)

• 01
    Spiritus
    den 17 augusti 2011 19:17

Cornerspill på grunnlag av fjorårets stats samt noen egne statistikker jeg har laget på cornere.

Barcelona hadde i snitt 8,4 cornere for på hjemmebane ifjor, mot seg hadde de i snitt 3,0. Dette gir et totalsnitt på 11,4.

Real Madrid hadde borte ifjor 5,8 cornere for, og 4,9 imot. Totalsnitt på 10,7 altså.

Totalsnitt for begge lagene blir 11,4 cornere + 10,7 cornere = 22,1 delt på 2 som er 11,05 cornere.

Videre har jeg selv laga statistikk over cornere når topplag møter hverandre, samt når bunnlag spiller mot hverandre.
    Tallene jeg har kommet fram til er at corner-snittet synker med 1,35 cornere. Dette er veldig logisk da det er jevnere kamper som spilles.
    Da lander man på 9,75 cornere for denne kampen mot en så nøyaktig tilnærming som jeg klarer å lage.

Sjansen for at det skal bli nøyaktig 11 cornere ligger på rundt 9,5%, og da gir dette samlet drøye 60% sjanse for under 10,5 cornere.

• Svara
  • 02
    Fissan Poulsen
    den 17 augusti 2011 19:17

Vil du mene at under 10 hjørnespark til odds 2,1 er værdifuldt?

• Svara