FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Barcelona - Real Madrid

• 01
    WoodmanWoody
    den 25 januari 2012 18:14

Denne gang er det Sanchez som skal nette en gang før at der er gevinst hvor Nordicbet har flotte 2,75.

Argumenter:

1) Barcelona havde 72% af bolden mens Real Madrid kun havde 28% ikke nok med det så havde Real Madrid kun 5 skud hvor 2 af dem ramte målet i den forige kamp. Jeg har ikke den store tiltro til at Real Madrid skaber noget i den her kamp og vi har vist også efterhånden set at Barcelona er det bedste hold når de 2 møder hinanden.

2) Sanchez var uhyrlig tæt på at score i den første kamp med sit hovedstød på overlæggeren og er generelt en rigtig spændende og farlig angriber. Han har scoret i de sidste 2 kampe i ligaen og har allerede nettet 7 gange i alt efter sin lange skades periode. Jeg synes Sanchez spiller ufattelig flot og er inde i en god stime, når messi trækker ned i banen løber han tit fri i hullerne hvilket gør ham rigtig farlig.

Konklusion: Odds 2,75 på Barcelona's næst farligste mand er lige i overkanten i min bog han skal nok få sine chancer.

Held og lykke! :)

• Svara
  • 02
    Oddser
    den 25 januari 2012 18:14

God tip som jeg regner med at følge. Sanchez er en meget farlig angriber der nok skal give Madrid forsvarerne noget at lave idag.

• Svara