FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Barcelona - BATE Borisov

• 01
    Van Basten
    den 5 december 2011 09:25

Barcelona prioriterer Real.

Barcelona møder Real Madrid lørdagen efter kampen mod BATE Borisov, og der er vel næppe tvivl om, at de sparer stort set alle stamspillere. Før de seneste to Real-opgør har katalanerne ikke ligefrem været imponerende med nederlag på 1-2 i Sociedad og 2-0 hjemme mod Osasuna. Her sparede de på kræfterne i begge kampe.

I kampen mod BATE Borisov har Barcelona absolut intet andet end æren at spille for, og i et i forvejen meget stramt program vil de næppe bruge alt for mange ressourcer her. BATE står normalt godt på banen, og de kæmper for en plads i Europa League. Samtidig vil man givetvis give sig fuldt ud for at efterlade et godt indtryk på en af de helt store europæiske arenaer.

Jeg er tidligt ude med spillet, da jeg forventer, at oddset vil falde, når Pep Guardiola udtager holdet. 4 units på BATE +2,75 (AH) til odds 1,73 ved 188bet.

• Svara
  • 02
    RiceAges
    den 5 december 2011 09:25

Aldeles fremragende set! Ærgerlig over, at jeg ikke selv nåede den. Her er lidt info om, hvem der ihvertfald ikke kommer med:

"Won't train until Tue and won't play v BATE: Valdes Alves Puyol Mascherano Abidal Busquets Keita Xavi Iniesta Cesc Alexis Messi Villa"

• Svara